• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • 20080614

God morgon!
    Här var det lugnt idag. Sitter här och känner mig ganska nöjd. Tog mig iväg på den där morgonpromenaden jag tänkt på i typ 1 månad. Skönt, blev inte så långt om jag tänkt, men så går det när man segar sig iväg så tiden försvinner! Får bättra mig i morgon.

Anja: Tycker det ser ut att bli jättefint med celofankuverten! Håller med snitte om att det blev riktigt bra med adresslapparna också!

• Sommarliv

God morgon på er alla..
    Hoppas ni har det bra..
    Jag är så seg av mig.. Men har tur att lillen sover nu..
    Ska nu försöka få iväg mail till min kompis så hon får se klänningarna.. Får se vilken hon tycker passar mig..

• Englali

God morgon tjejer!

Här har ni en som är sååå trött. A gick up vid 04.00 här i morse för att flyga till Sthlm. Jag är så lättväckt så jag vaknade givetvis och när han åkte vid 05.00 så kunde jag omöjligt somna om. Tror inte jag somnade förräns efter 06... och sedan ringde klockan 07.20... då är man sådär äckligt trött, när man varit vaken o somnat o så vaknar igen på kort tid. Gissa om jag kommer sova gott på bussen till jobbet!

Idag ska jag ta med några av inbjudningskorten och väga dem. Se så att alla väger lika mkt. Vägde ett igår och det vägde exakt 20 gram, dvs. maxvikt för 5.50 portot. Så hon på posten sa att jag skulle ta med några kort till för o se om det skiljer mkt på dem. Jobbigt... jsg som ville skicka alla idag. Blir i morgon då istället.

20080614: Vad duktig du är! Själv önskar jag att jag också hade den självdisciplinen med promenader. Men jag är såå morgontrött i veckorna! På helgen vaknar jag ju hur tidigt som helst... typiskt!

Anja: Hur går det med camebridge idag då? Var det första dagen igår?

Nehe... dags för jobbet nu, och förhoppningsvis en skön sovstund på bussen dit
    Ha en bra dag tjejer!

• Anettan73

Go morrn.

Anja- Dopm blir super snygga. I varje fall när jag läser din beskrivning och tittar på bilderna.

Jag har med fyllt i till boken. Hittade den för nån dag sedan... Och ja GRATIS E GOTT!!!!

• Pumpkin

Godmorgon!

Angående storlekar på klänningar så verkar jag vara den enda som upplevt att storleken stämmer precis som vanliga kläder? Jag har 36 annars och 36 på brudklänningen

Jag har också fyllt i för att få den där boken, fast jag gjorde det för flera veckor sen och än har jag inte fått den

• Nienna

Anja - Det såg ju jättebra ut! Vet inte om du tänkt på det, men du kan ju sätta adresslappen på baksidan av kuvertet så hela framsidan på kortet syns genom cellofanet, så gjorde vi. Baksidan på kortet brukar ju inte vara dekorerat och jag tycker det är synd om man har en adresslapp/skriven adress över framsidan av kortet. Då försvinner ju lite av "tjusningen" att ha genomskinliga kuvert, om det ändå inte syns riktigt.

• Pumpkin
    Anja: Blev jättefint, även om det är lite svårt att se
  • Anja 19 juli 2008

God morgon

en ny härlig dag... som började med en halv chokladdrink cambridge, fniss... och vet ni, den var GOD. Jag har såååå svårt för dessa pulver och två av dem jag smakade igår var sååå vidriga, för man känner sältan i dem för tydligt. Vem vill dricka salt vätska lixom??

Men nu har jag hittat två smaker som jag gillar! Perfekt!!!

Det går bra hittills men igårkväll var jag så speedad att jag inte kunde somna. Är tydligen vanligt i början om jag fattat rätt. Jag hade nästan lite sus i huvudet på nåt vis... och så var jag sååååå HUNGRIG så jag knappt kunde slappna av.

Men det SKA GÅ...

Nu jä..lar ska alla äckliga överflödskilon bort. Jag känner mig riktigt aggressiv på nåt vis. Avskyr ju detta fett!

• Anja 19 juli 2008

Tack ska ni ha

Nienna smart att ha på baksidan! Ska definitivt överväga det och se hur det ser ut...

Gör visserligen inte så mkt om man täcker lite av kortet för mitt kort är så sparsamt dekorerat så man missar lixom inte så mkt, fniss...

kan ju sätta adresslappen på en plats där inbjudningskortet är helt vitt

Vad händer hos er idag?

här regnar det och är såååå GRÅTT och trist! Usch...

Daniel hade lyckats bryta av nyckeln i cykellåset igår så det var bara att GÅ med alla barnen till dagis skola idag. En promenad på en halvtimme, med småbarn, yyeeeiiihhhh...

vid halv två ska jag var på vårdcentralen med Ivan för 2½ årskontroll... Undrar vad de säger för vi missade 1½ årskontrollen så han har lixom helt missat det + den spruta han skulle fått då. Jag har tänkt på det tusen ggr men inte fått ändan ur att ringa.

hade tänkt han skulle få den idag (mässling-påssjuka-röda hund) men nu är han jätteförkyld och hostar osv så det känns inte så bra att ge honom den då. Typiskt.

Annars händer inte mycket...

Jag är sååååååå trött och hungrig... Måtte det gå över snart! De första 4 dagarna ska vara värst! Sen ska hungerna avta... Längtar...

• Pumpkin

Här blir det jobb som vanligt, ska jobba över en timme också är det tänkt. Och i eftermiddag blir jag TVINGAD att svara i telefon, men som tur är bara en kvart. Men då är vi å andra sidan bara 2st kvar, så jag har ingen att fråga om det är något Fundersam

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.