• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

God morgon tjejer!

Kikade inte in här igår kväll, var o blev fin i håret (äntligen) så jag hade inte tid!

Anja: Jag tror hennes klänning kommer bli toppen. Med de rosa detaljerna till. Tror nog nästan jag hade valt det framför den rosa om man hade haft båda möjigheterna. Alice kommer se ut som en liten prinsessa, jag lovar!

Åh i förrgår fick ju en av mina bästa vänner bebis (hon bor i Värmland). Hon skickade kort på honom igår och shit vad sugen jag är! Det bara kryper i mig så mkt längtar jag/vi efter en egen liten.... *drömmer*

Nehe! Nu får jag inte ha datorn mer, mannen ska ha telefonkonferans så då ska han ha kontoret. Och jag ska till jobbet... blä! MEN, det är fredag!!! Åh, så ljuvligt med helg!!!

• Sommarliv

God morgon
    Igår åkte vi hämtade min ring..
    Jag som vill ha den på mig nu.. Hur ska man kunna vänta till sommaren.. morr.
    Så idag är lillen o jag själva hemma till sent.
    Andreas har något skoj på jobbet.. Hmm så det blir en seg dag..

• Pumpkin

Godmorgon!

Nu har jag en ny idé på lut vad gäller ringarna - kanske jag skulle ta och lämna in min ring och mina föräldrars ringar och då göra min förlovningsring något smalare för att passa med en bredare vigselring? Skulle kunna funka tror jag...

• Pumpkin

För övrigt har jag sån mensvärk så att benen knappt bär mig. Vet inte om jag ska skratta för att den äntligen kommit eller gråta för att jag har så ont och måste vara på jobbet

• 20080614

Pumpkin: Låter som ett jättebra förslag tycker jag! Särskilt kanske för att det är precis så jag gjort..!

Ska faktiskt få prova ringarna idag! ihh Riktigt spännande. Så ska vi hem till floristen och diskutera lite också. Linköpingsresa = bröllopsplanering som vanligt!

Nä, nu ska jag åka och skriva veckans sista tenta. Är så osugen man kan bli så ni får hålla tummarna för mig för det känns lite osäkert det här!

• Sommarliv

usch.. Nu tycker väldigt syn dom dig.. Kram
    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-07 08:22:04 följande:

För övrigt har jag sån mensvärk så att benen knappt bär mig. Vet inte om jag ska skratta för att den äntligen kommit eller gråta för att jag har så ont och måste vara på jobbet
  • Pumpkin
    20080614: Hehe, då förstår jag att du tycker att det är en bra idé Jag tänker att de borde kunna ta lite guld från min förlovningsring och lägga till på min vigselring, så att jag inte behöver betala så mkt för guld.

Lycka till på tentan idag!
  • Pumpkin

Tack!

Sommarliv skrev 2008-03-07 08:23:44 följande:
    usch.. Nu tycker väldigt syn dom dig.. KramPumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-03-07 08:22:04 följande:
  • Flamora

Gomorron!

Anja: Näbbklänningen är jättefin. Hon kommer bli såå söt i den. Vad bra att du känner dig nöjd med den vita.

• KKC

God morgon!

Caisa sov faktist jätte bra inatt trots sin onda hand. vaknade bara vid 01, gav henne lite alvedon igen så hon skulle kunna sova och det funkade bra.
    Hon är ju bara för söt när hon försöker göra allt med vänster hand, innan har vi inte riktigt vetat om hon är höger eller vänster dominant, har varit lite av båda men nu ser man tydligt att höger dominerar
    Ikväll så ska jag ut och äta med några kompisar, ska bli så kul, som jag har längtat men samtidigt vill jag bara hem till min lilla skruttis! Men hon har det bra med pappa och omi(farmor på tyska ) så hon klarar sig. Får snusa på henne när hon sover...

Äntligen helg! (snart) längtar dock till nästa helg, då ska vi åka upp till vår stuga i fjällen en vecka. Ska bli så skoj med Caisa i snön och få åka skoter och bara mysa!
    Pumpkin: ska vi ses o äta chokladboll på kondis

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.