• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

sååå fin

älskar bleeding love men den är ju inte så bröllopig!

Vad tycks om denna... vacker eller vad?

• Pumpkin

Godmorgon!

Englali: Äh, mysa sa jag ju! Ingen annan action blev det, igår heller. Men usch så gott jag sovit

CD-skivornas utformning är nu helt klara, så nu är det bara att börja bränna. Det blev sååå vackert! PP-presentation startar av sig själv när man sätter i skivan och i bakgrunden hörs vår låt - "If it's all I ever do" med Anders Johansson. Åååh, så vackert!

• sommarbrud 080802

Anja den var jätte vacker,sitter och ryser i hela kroppen.

Anja och Pumpkin: Jag har tänkt så att vi ska stå tillsammans på stranden vid solnedgången i ett hjärta av grönt,vara vackra med fin klänning och kostym,vacker frisyr och sätta på nya ringarna igen! ha en vigselförättare och vill gärna att min mamma och gärna Tommys far med fru är med som våra vittnen. Får se vad de säger,men de har som jag vet nu iaf tankar på att åka till Thailand i feb/mars. Vi ska på bröllopsresa själva i 2v. i feb/mars. Är inte helt bestämt vilket datum de blev,men ser ut o bli feb. iaf.

Vad tycker ni om de?

Annars har vi bestämt och bokat resa till Thailand den 24augusti men då följer Liam med. Vi passar på och tar en familjesemester innan Liam fyller 2år,då går priserna upp skyhögt! Han fyller den 30augusti så är precis på snåret.
    Vi ger 16.400:- för att vara där i 22dagar och bo på 4* hotell! Bra pris tycker jag!

• Semesterbruden

Godmorgon!

Sitter här och tittar på hur skitigt golvet ser ut i dagsljus.
    Jag jobbar kväll den här veckan så när jag kommer hem är det så mörkt att jag slipper se allt. Men nu syns det !
    Blä!!!! Det är grejer överrallt som behövs göras....Jag orkar inte ta itur med det just nu.... Mycket skönare att sitta framför datorn istället.

• Pumpkin

sommarbrud080802: Låter supermysigt! Och vilket bra pris ni fått på resan!

KKC: Godmorgon

Snart ska jag iväg på kurs i tre timmar, har INTE tid med det egentligen. Inte lust heller för den delen.

• Semesterbruden

Det var jätte bra pris!
    Vi har tittat på resor i Grekland, Spanien osv i Sep och vi ska då betala mellan 20 - 25 000 kr (2 vuxna och 2 barn). Det blir dyrt ! 1 vecka.....

sommarbrud 080802 skrev 2008-03-06 08:29:29 följande:

Vi ger 16.400:- för att vara där i 22dagar och bo på 4* hotell! Bra pris tycker jag!
  • KKC

sommarbrud: ja det var ett bra pris! Härligt! blir lite avis

semesterbruden: jag har börjat blunda för all skit när jag är hemma på helgerna (på veckorna hinner jag ändå inte städa) min karl börjar bli smått tokig på att det är mest han som städar

pumpkin: tycker man blir så seg när man är på kurs (om det inte är super intresant då) själv ska jag strax med facket och förhandla om lönerna mot ledningen, ska bli lite intressant

• Pumpkin

KKC: Det här kommer att bli riktigt segt!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.