• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • KKC

shit vad jag skrev som en kratta, hoppas ni fattade ändå

• Bellanote

anja klänningen är jätte söt och som du säger de stter ju helt annorlunda på en sen än på en prov docka..

• Pumpkin

Anja: Jag hade köpt den, den är ju hur söt som helst!

KKC: Så praktiskt!

20080614: Jag vet egentligen inte om han verkligen VILL bjuda dem, mycket handlar nog om "måste" enligt honom. Ett av paren är hans bästa kompis föräldrar och han tycker att vi måste bjuda dem eftersom han var hos dem mycket när han var liten. Det andra paret är ett par som vi umgicks med IBLAND när vi bodde i Skellefteå, men jag menar, de berättade inte ens att de köpt hus och flyttat fast vi pratade med dem regelbundet under den perioden. Killen i det paret är hyfsat dryg även som onykter, så jag kan ju tänka mig hur han blir när han fått i sig lite Tjejen å andra sidan är så grymt osocial, tror jag kan räkna de meningar hon yttrat till mig på två händer

• KKC

bellanote: jo fast jag är rädd att det blir massa spring då och talen mm försvinner? sen så är vi inte så mkt för plockmat så...

tar fortfarande emot tips på barnmeny för 1-5 åringar...

• Tosa

Nu har vi bokat kläderna till brudgummen han blev så stilig.. beställde även kläderna till barnen så söta dem kommer att bli... blev lila till barnen fanns inte rosa till lillgrabben så det bli lite lila i temat också...
    Faktiskt riktigt nöjd...

Nu till min fråga... måste bestman ha exakt likadana kläder som brudgummen... Vill ju att brudgummen ska utmärka sig lite mer är bestman... är jag mycket konstig?

• Anja 19 juli 2008

hihihi

jag har beställt den nu!!

Åååhhh så fin hon kommer bli min lilla tjej! Blev billigare än jag vågat hoppas ju!

• Bellanote

20080614 fattar inet varför ni ska bjuda de sista där du nämnde. .men din killes kompis föräldrar förstår jag då jag har likadant.. de fanns lixom alltid där när jag var liten och man fick mat och va där var ju lixom som hem nr 2 ..

• Pumpkin
    Tosa: Nej, marskalken måste absolut inte ha samma kläder som brudgummen. Lasse kommer att ha frockcoat och hans marskalk kommer ha vanlig, snygg kostym.
  • Anja 19 juli 2008

tosa

brudgummen bör väl inte ha samma som best mannen? Någon stilskillnad ska det ju vara tycker jag! Tex så kan best-mannen ha vanlig slips medan brudgummen har plastrong och så kan brudgummen ha en lite exlusivare coursage.

Man kan ju även göra så att man har annan färg på väst och plastrong/slips!

Sedan tror jag faktiskt att jag hade haft annan färg på kostymen oxå!

Om tex brudgummen har svart kostym med silverväst och silverplastrong så hade jag låtit best-mannen ha mörkgrå kostym med silverväst och vanlig slips

• Bellanote

MIn m2b ska ha frockcoat men bestmannen ska bara ha kostym..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.