• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pärlplattan II

Ahhhhhhrghhhh!!! Irriterande!! Har köpt en bok på tradera, och har verkligen inte fått någon kontakt med säljaren! Eller, jo, det har jag - nämligen två olika mail: Mail 1 - Säljaren sur över att ingen skrivit alias när de betalat. (Okej, det förstår jag, för det är ju snorjobbigt att reda upp). Jag svarade på mailet och skrev att jag inte betalt, eftersom jag inte fått något mail med betaluppgifter (jag kollade alla mail jag fått, jag kollade överföringar på banken, jag kollade i traderas vinnarmail om info fanns där men ingenstans fanns några som helst betalningsuppgifter). Inget svar från säljaren.

I förrgår skickade jag ett nytt mail med samma innehåll, dvs. att jag inte hade fått några betalningsuppgifter, och därför ej heller betalat. Allt i väldigt vänlig ton. IDAG fick jag ett mail där det stod: "Sista påminnelsen". Och så vidare att hon inte fått någon betalning. Och att om jag inte betalat senast måndag, så skulle hon lämna negativt omdöme. Nu fanns ju dock betalningsuppgifterna med, så jag kunde betala. Skickade mail tillbaka och talade om att jag försökt få kontakt men att det inte lyckats.

Suck och stön. Jag kan göra fel, hoon kan göra fel, alla kan göra fel. Men när man liksom försöker att få tag på någon och den inte svarar? Vad ska man göra? En del är verkligen inte medvetna om att ingen är felfri. F-N så sur jag är!!!

• Pumpkin
    Pärlplattan: Förstår att du är skitsur, sånt där är riktigt irriterande!
  • Pärlplattan II

Pumpkin - Jaaaaaaaaaa. Det värsta är just det där "jagharintegjortnågotfeljagärsäljarenjagvetalltingjagkanintegörafel" och så står det som pers. medd. att de har haft problem med nätet. HELT OKEJ ju. Sånt rår man inte över. Men att helt låtsas som ingenting!!!!!!!!!!!

(fast det är skönt att känna sig lite förbannad ett tag, istället för ångest)

• Pärlplattan II

Förresten tycker jag era inredningstankar låter superduper! Jättefint!

Ska nog passa på att använda min extra energi till att ta en prommis. Bäst att passa på.

• Anja 19 juli 2008

Pärlplattan

fattar exakt hur det känns... grrrr

vi köpte ju en helautomatisk espressomaskin från tyska ebay, från ett företag dessutom...

jag beställde det med NACHNAME, vilket betyder POSTFÖRSKOTT och väntade och väntade, mailade säljaren 5 ggr och undrade när maskinen skulle komma...

inget svar, ingen postavi...

får efter ett bra tag en varning från ebay om att säljaren anmält mig då jag ej betalat...

jag mailade säljare IGEN, förklarade att jag beställt med postförskott men ännu ej fått någon vara...

inget svar...

får sedan besked från ebay att säljaren prickat mig.

grrrrrrrrrrrrrrrr...

Asförb...ad var jag!

• Anja 19 juli 2008

Nähä, jag dödade visst tråden

• Sommarliv

nej då..
    Jag är bara lite sur just nu.. Det är så mycke jag måste tänka på..
    Har ingen mat hemma så lille o jag måste iväg sen när han vankar o köpa.. blää vill inte gå ut idag.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-22 13:05:32 följande:

Nähä, jag dödade visst tråden
  • Snitte- 5/7-2008

Hello!

kkc: Bröllopsfixare
    länkar imorgon om ett reportage om MIG.. hehe inte som företagare utan ett personporträtt.. hihi spännande

Pumpkin: det låter asläckert! Vi har också funderat i bruna toner till sovrummet... har hittat en sjuuukt snygg garderob på ikea som är mörkbrun... mmmm jag vill ha!

Pärplattan och Anja: suck vad jobbigt när det blir strul med säljare så där... oftast läser inte de mail som de får p.ga av månfa bara är frågor osv... så skickar de bara påminnelser och påminnelser... *grrr* då KAN man ju inte göra rätt...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.