• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Brud 080524

Hej tjejer,

i helgen har vi haft bröllopsplanering!

I lördags var vi hos catering firman och diskuterade mat och upplägg. I går var värdpar/toastmastrar hemma hos oss och planerade!

Är så kul när det rör på sig!

• 20080614

Jäklar!! Det loppet skulle jag vilja se! Hon är faktiskt helt fantastisk, dessutom verkar hon både vara ödmjuk och är jäkligt snygg. Tänk den som hade det så

• KKC

hej hopp, nu är jag tillbaka :)

helgen var toppen, det var så härligt att få ha en kväll för oss själva med bio och barnvaktandet funkade jätte bra! :D
    kan vara bra att veta så jag slipper oroa mig för det med när jag sitter där å ska fria ;)

bion vi såg var iaf We own the night (behöver jag säga att det var A som valde ;) Är en maffia film som faktist var helt ok!

brud 080524: härligt att det går framåt!!

Ja susanna är ju grym!! :)

• 20080614

brud 080524: Kul att träffa cateringfirman! vad bestämde ni för mat? Blir lite nyfiken

• Brud 080524

20080614 - Det var jättekul att sitta och bestämma mat. Blev så verkligt på något vis. Vi ska ha rätt klassisk mat, vet att så många av våra gäster är lite petiga!

Det blir lax och räkbakelse till förrätt och till huvudrätt blir det fläskfile med murkelsås. Efterrätten har vi inte bestämt ännu. Vill veta vad vi ska ha för tårta först så det inte blir för likt. Men det blir nog pannacotta eller parfait i någon smak!

• 20080614

Låter supergott! Vi ska träffa vår cateringfirma om två veckor, ser verkligen fram emot det!

• Pärlplattan II

Morning girls!

Vi fick ett samtal idag. Min morbror som pratade med Peter. Helt plötsligt har vi nu fyra gäster till (förmodligen). De får nämligen besök av utvandrade släktingars (August och Maria) barnbarnsbarnbarnsbarnbarn eller vad det nu kan tänkas bli, just i den vevan, så han hade redan sagt till dem att det var okej - nu sa vi också att det var okej. Två vuxna och två barn är det, och, ja - så ofta är de liksom inte i Sverige och även om man inte riktigt vet så mkt om släktskapet mer än att man är släkt, så känns det ändå helt okej. Eller - jag tycker det är roligt. Det är ju bra att de talar om det nu, och inte en vecka innan... Så hittills har vi iaf runt 35 garanterade gäster utan att ha skickat ut inbjudan. Gött, gött!

20080614 - Vi ska heller inte ha några gåvor - de får ta med festprogrammet om de vill ha nåt!

Menyn ja........ Vi ska ju ha buffé. Så det kan ju börja bli dags att prova in sig på sådant. Nu ska vi ju iväg på Birka en vända på onsdag, och de har ju en buffé, så vi kn kanske få lite idéer därifrån då - det gäller att passa på, helt enkelt.

• Pumpkin
    20080614: Ja, hon är en riktig superkvinna verkligen!

Brud 080524: Vad härligt med en helg i bröllopets tecken! Låter som ni valt riktigt mumsig mat också Vi hann också med lite bröllopsprat när toastmaster och -madame var på middag hos oss i lördags, och så massa gos med lillkusinen förstås

KKC: Härligt att det gick så bra!

Pärlplattan: Hoppsan, så kan det gå! Men det kan nog vara trevligt, tror du inte?
  • Pärlplattan II

Pumpkin - Jag var lite orolig för du var inte här!! Tänkte att du blivit jättesjuk.. Men jag tror det blir kanoners - det är bara roligt. Fyra mer eller mindre gör ju inte så mkt..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.