• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-09 16:51:34 följande:

Englali: Låter som en mumsig middag det där! Här blir det viltskav på italienskt vis till middag och kladdmuffins till efterrätt Emilia och hennes föräldrar borde komma vilken sekund som helst nu!Hedebris: Jag håller tummarna för att det är förlossningen som är på G!
    Det låter inte så dumt det heller.
    Vi verkar upptagna alla här ikväll... haha, förhoppningsvis är de ingen som behöver känna sig ensam här inne ikväll då

Har för övrigt testa pappersskäraren nu, suveränt. Underlättade en hel del, nu slipper jag svära, skrika och slita sönder korten istället för att skicka iväg dem. Som den humörmänniska jag är så hade det lätt kunnat hända!
    Den var lätt värd dem hundralapparna!!!
  • Englali

Anettan: Tack!

Jo men de va lite segt. Fast jag ringde mamma nyss o hon skulle se hur mkt huld hon kunde fixa hemmifrån, så ska jag prata med en guldsmed på måndag där jag jobbar.

• Hedebris

jag hasr hört detsamma... men just nu känner jag inte för det....

har precis spytt 2 liter..

• Sommarliv

Men där kom inte Oscar ut..
    Utan man fick göra urakutk kejsarsnitt..

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-09 13:45:22 följande:

Sommarlivtyvärr så blir nog höfterna aldrig riktigt desamma... Även om jag gick ner jättemycket efter Emil och var riktigt smal, inte en gnutta fett typ, så var mitt höftmått större. Kommer nog med att klämma ut en hel människa genom bäckenöppningen Höfterna blir bredare... och jag tror inte att jag känner någon som inte fått åtminstone liiite bredare höfter efter graviditet och förlossning... minns dock att jag ca 6-8 månader efter förlossningen kände att höfterna tajtat till sig lite, men inte som innan ändå.
  • Anja 19 juli 2008

Hej på er... skriver från jobb

Sommarliv, bäckenet vidgar sig redan under graviditeten som förberedelse på vad som kroppen tror, komma skall lixom

Är ju därför man har foglossning (som vissa har superont av medan andra inte alls känner av så mycket eller inget alls)... Fogarna luckras upp, bäckenet vidgar sig... så det där med breda höfter kommer man nog inte ifrån även om jag inte tror att man kanske får liiika breda höfter ifall bebisen kommer ut på annan väg tror att det vidgas ytterligare något när man föder såklart... moooaaahahahaha

VAd hittar ni på... Jag har precis gått igenom videoskåpet här, skrivit ner, organiserat och kategoriserat över 200 filmer, satt såna där demo-namnlappar på de filmer utan fodral och gjort en femsidig laminerad lista med filmtitlar. Nu ska jag sätta nummer på själva filmerna och sedan ställa in dem snyggt i skåpen, fniss...

Låter roligt va En sån sak hade jag aldrig kommit på att göra hemma men på jobbet är sånt kul... är det inte MYCKET skumt!!!???

• Anja 19 juli 2008

Englali skrev:
    Fast Hedebris... min kollega blev mangsjuk. Eller, min höggravida kollega blev magsjuk trodde hon. Men nej, det var förlossningen som drog igång försod hon efterråt.
    Så vi kan väl hålla tummarna? Om du känner för o föda i helgen vill säga

Hehehe Englali... det där skrev jag någon sida bak... du hänger inte med fniss fniss fniss fniss

usch jag är såååå trött... Nattpersonalen kommer snart. Han är skitrolig så jag planerar sitta och snacka lite skit m honom innan jag går och lägger mig men jag vete katten om jag orkar... hade tänkt ta fram min bröllopsklippbok som jag har med mig coh sitta och pyssla lite med den oxå... Sen har jag både en tidning och en bok med mig och jag ville hinna till affären *asg* (tänkte köpa Amelia brud och bröllop)

Hmmm får se om jag hinner allt

• Anettan73

Shit vilken melodifestival...

Men men...

Tittade i Calligraphns katalog. Likadana festhäfte som jag har gjort gör dom med. Visar det tom i samma färg. Fast d betyder att jag har bra smak

• Pumpkin

Kvällens Melodifestival var verkligen under all kritik!

• Hedebris

jag känner faktiskt inte för att sprutlackera barnmorskan

• Anettan73

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-09 22:05:49 följande:

Kvällens Melodifestival var verkligen under all kritik!
    Jag menar.. I LOVE Europe.. Kom i luckan, trodde det var ett skämt att den kom direk till final...
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.