• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-08 20:56:39 följande:

Trötthet här också, och depp. Känner mig fruktansvärt frustrerad och under isen idag...
    Samma här, vet inte om det kommer att ordna sig med CSN. Idag fick jag återbetalningskrav på över 8000:- som ska betalas den sista denna månad, plus att jag blivit av med resten av terminens studiemedel och ska börja betala tillbaka direkt. Vill bara lägga mig ner och gråta! Försökte ringa men deras system låg nere så de kunde inte svara på mina frågor.

Ska iväg till skolan på torsdag och prata med lärarna och rektorn och skolmässigt kommer det att ordna sig, men med CSN vet man ju aldrig. Kan jag få pengar retroaktivt om skolan redovisar att jag fullgjort mina poäng? Måste jag ändå betala återkravet? Osv osv... Hur ska jag annars kunna betala över 8000 + våra vanliga räkningar på ungefär samma summa? Får jag inget studiemedel får jag inga pengar alls! :'(
  • Flamora

Vad tråkigt, Nienna. CSN är inte kloka i huvudet! Det finns så många märkliga regler som man aldrig förstår sig på. Hoppas det ordnar sig. Skickar en kram!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    KKC- hur har det gått med inbjudningarna? roligt med lite planeringskväll

anja- haha jag svarade också på den BT annonsen, tänkte sy slipsen till marskalken och plastrongen till magnus eftersom det inte finns i någon bra lila färg att köpa

anettan -tärnklänningar... hmn... jag har ju då beställt ifrån www.keepmeinstitches.biz men jag kan återkomma om jag får några klänningar eller ej.... hehe

Nienna. mä! vad taskigt av dem att kräva tillbaka en massa pengar,,, och så fort också,,, i slutet på månaden,,, de måste ju förstå att det itne är så lätt att kasta fram så mycket pengar direkt,,.,

• Englali

Pumpkin: Vad är det som är fel då, som får dig att må så?

Nienna: Stor tröstkram till dig! Vilken skit... varför har det strulat till sig så med csn då?

Flamor: Jasså du undervisar i sex o samlevnad Kommer ihåg när vi hade det på högstadiet... läraren som hade biologi med oss var även pappa till en tjej i klassen. Tror ni hon dog av pinsamhet när hennes pappa började predika... stackars tjej!!

• Englali

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-08 21:52:53 följande:

Englali: hahah åh vad jobbigt för tjejen... jag hade inte velat vara i hennes sits... .-(
    Hrm... nej! Hon led verkligen stackaren. Man såg hur hon liksom bara ville sjukna genom golvet. Man är ju rätt känslig just i den åldern också!

Ja, jag är så grymt trött. Men varför?? Har inte varit en annorlunda dag mot ngn annan liksom. Jag har sovit i soffan i över en timma nu medans min goa darling har masserat mina trötta o ömma fötter & ben. Nu sa han att jag skulle krypa ner i sängen så skulle han klia mig på ryggen o "pilla" mig i håret så jag kunde sova... åååhh, det är det bästa jag vet när man ska sova o han gör det. *myser* Han är så ljuvlig!
  • Snitte- 5/7-2008

Englali: åh det låter underbart gött! min älskling ligger och sover eftersom han jobbar förmiddag men vi hann ha en mysig kväll ihop innan jag hamnad här

min andra älskling ligger och sover på andra sidan så jag är mysigt instängd bland min små darlings

Hur har det gått med huset?

• Englali

Snitte: Låter härligt!

Huest är det inte visning på förrän 24 april så fram till dess står det rätt stilla tyvärr. (dock inte i mitt huvud där jag redan valt nytt kök, nya tapeter, nya golv... målat om utvändigt och glasat in delar av den gigantiska altanen på baksidan ) *asg* Men drömma ska man väl???

Nu ska jag krypa ner i sängen!
    Verkar vara lugnt här inne ikväll, alla är slöa eller??
    Ha de fint!

Kramar o natti natti!

• Pumpkin
    Nienna: Fy bubblan! Förstår paniken

Snitte: Du skulle ha köpt den där lila mönstrade slipsen

Englali: Allt känns bara tungt just nu. Trivs varken med jobb eller lägenhet (eller jo, lägenheten är det inget fel på så sett, men jag vill ju göra om!), pengarna tycks aldrig räcka till till något mer än bröllopssparande... Vi har inte haft sex på säkert 2 månader och jag börjar känna att det måste vara något fel på mig eftersom jag dels väldigt sällan har någon lust och dels snarare tycker att det är jobbigt att jag inte tycker att det är SÅ jobbigt (för man vänjer sig på nått vis) att vara utan.
    Äh, allt liksom hopar sig, och så är jag sååå trött!

Låter som att din darling är en riktig pärla
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.