• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Filifjonkan2

vår son heter per bror CASPER per är ett släkt namn på min sambos sida och bror är efter min älskade morfar som gick bort 3 dagar efter att casper fötts

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 11:37:18 följande:

KarchimirerSAY WHAT
    Ungefär...''

Men Ärlig då...

Kom i luckan...
  • Nienna

Våra barn heter ELLA Lowisa och NEO Eliz.

Ella har jag alltid sagt att min ev. dotter skulle heta, lite trist bara att det blivit ett av de pouläraste namnen de senaste åren... Lowisa vet jag inte riktigt, tyckte bara att det var ett fint namn som passade till Ella.

När jag väntade Neo hade jag Elis som förslag, men sambon var tveksam så vi bestämde inget. Några dagar innan han skulle födas visade de trailers för Matrix på TV:n och i taxin på väg till BB sa jag på skämt att om det blev en kille så skulle han heta Neo. Sen blev det så... Eliz med z blev det bara för att vara lite ovanlig, precis som Lowisa med w.

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 11:32:44 följande:

ja det är gott om tid men jag fyllde ju i dem och gjorde klart allt för en vecka sen så det är lixom bara att lägga i kuvert och skicka men jag får aldrig tummen ur.Insåg just nu att jag inte skickat brevet till ultimate cake heller... bekräftelsen som hon skickade typ i december...kanske ska skriva in förändringarna vi vill göra och SKICKA DET till henne nu typ...
    Oj då...
  • Anja 19 juli 2008

jag läste pers bror casper och så tänkte jag, ja men ska hon inte berätta vad Casper HETER!!

Sen läste jag det en gång till, fniss...

Så fint att det är efter din morfar som gick bort precis då, blir extra betydelsefullt på nåt vis... En död mot en födelse brukar man ju säga...

• Anja 19 juli 2008

nä hur trevligt detta än är så känner jag att jag MÅSTE lämna tråden för en stund, måste röja upp här och göra mig iordning för en dag på stan... shoppa presenter och äta lunch med BT-tjej... Kan det bli bättre

• KKC

om jag testade med mitt manm och A:s mellan namn så skulle vår son heta wolfgang... det roliga är att hans pappa heter ju wolfgang

• Filifjonkan2

jo det är ju det men man var lite kluven när man låg där på bb och man vill sitta vid hans sida tur var att han låg 3 våningar upp så jag åkte dit dagen efter lämnade c på bb och satt hos honom en stund..... med tanke på alla hormoner som var ur spel så var man väldigt instabil samtidigt är jag glad att jag hade casper att finna glädje hos i all denna sorg men för alla runt om (släkten) så kommer hans födelse alltid att vara förknippad med min morfars död tilloch med prästen pratde om vår son på begravningen det var tungt

• Anettan73
    Nienna skrev 2008-04-03 11:39:54 följande:
    Våra barn heter ELLA Lowisa och NEO Eliz.Ella har jag alltid sagt att min ev. dotter skulle heta, lite trist bara att det blivit ett av de pouläraste namnen de senaste åren... Lowisa vet jag inte riktigt, tyckte bara att det var ett fint namn som passade till Ella.När jag väntade Neo hade jag Elis som förslag, men sambon var tveksam så vi bestämde inget. Några dagar innan han skulle födas visade de trailers för Matrix på TV:n och i taxin på väg till BB sa jag på skämt att om det blev en kille så skulle han heta Neo. Sen blev det så... Eliz med z blev det bara för att vara lite ovanlig, precis som Lowisa med w.
    Lovisa heter grannens tös.. 16 år.. Jätte fint.

Mina barn heter.

NINO Facundo- Hans pappas namn o så även ett släkt namn från hans morfar, Ninos pappa kommer från Argentina.

Klas Sigge ZETH. Klas heter både Tobbe , Hans bror och deras papppa som tilltalsnamn. Sigge e från min Pappa. Zeth skulle jag hetat.

THEA Karin Eva. Thea bara för d e fint. Karin hette min mamma, Eva heter Tobbes mamma
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.