• hondafreak

Morgongåva till brudgumen ?????

Hur många ska ge sin blivande morgongåva ????? Är det inte bara bruden som får det ?

• Svar på tråden Morgongåva till brudgumen ?????
  • Ernhake

Min blivande älskar klockor så min plan är att fixa en Rolex till honom, det e hans stora dröm, har hittat billiga begagnade på www.kaplans.se
    Jag tänkte buda den till honom på förmiddagen innan vi gifter oss så att han kan ha den på bröllopet, lite tråkigt att jag itne får vara där när han öppnar den men ändå underbart att jag kan göra hans dag ännu lite mer perfekt!

• Callelin

Min m2 b ska få en secret box, det vet jag att han skulle uppskatta mer än vilken annan pryl som helst. Jag tycker det är självklart att även brudgummen får en gåva, det är ju hans dag lika mycket som brudens!

• Brollop15juli

Har också tänk ge en morgongåva, dock inte bestämt mig än.
    Funderade på en ny halskedja, men sååå dyrt.
    Secret box finns med i tanken, någon som vet någon bra fotograf till hyffsat pris i sthlm?

• Pyron

min ska få en secret box, men jag ska fixa till foton som han har tagit, sätta någon fin ram på, sen sa jag hitta någon fin box att lägga det i.

Det kommer att bli helt kanon.

• MCD

Redan gift!! Min man hade stora förhoppningar om att få ett secret box album av mig. Men ski fick han det blev en plunta med vårat monnogram graverat på en sida. Bild finns på våran hemsida maddeocrille.weddingannouncer.com
    Kan meddela att han fick ett secret box i farsdag present istället, men han blev ändå nöjd över morgongåvan han fick. Han hade tidigare önskat sig en plunta vid ngt tillfälle.

• Snart fru Nilsson

Ja jag kan bara instämma från detta håll också, blir en secret box

• Lisa87

Bara bruden ska få det. morgongåvan finns för att bruden skulle ha något att försörja sig med om mannen lämnade henne eller dog. morgongåva är något som inte behövs längre med andra ord.

hondafreak skrev 2008-01-09 11:43:48 följande:
    Hur många ska ge sin blivande morgongåva ????? Är det inte bara bruden som får det ?
  • pratglad

Hallå allihopa!
    Jag ska gifta mig i år och funderar på en snygg vit väst till kostymen.Någon som har ett tips?

• ingeberg

vi ska fira bröllopsnattan på vildmarkshotellet och sen på måndagen ska min man få simma med hajar som han tjatat om i ca 3 år,,,,,,,,,,,,,

hondafreak skrev 2008-01-09 11:43:48 följande:
  • marina77

vi ska ge varandra varsin rolex...

Svar på tråden Morgongåva till brudgumen ?????