• hondafreak

    Morgongåva till brudgumen ?????

    Hur många ska ge sin blivande morgongåva ????? Är det inte bara bruden som får det ?

  • Svar på tråden Morgongåva till brudgumen ?????
  • Majsis2008

    jag ska ge min blivande morgongåva, han får en bok jag suttt och fyllt i och klistrat in bilder i....sen får han även en klocka då han inte använder smycken och sånt....

  • Trisen

    Nuförtiden har jag förstått att även kvinnan kan/brukar ge en gåva, men jag tror inte det är så himla vanligt... Men det är ju bara det jag har hört :P

  • malous

    Jag ska ge. Egentligen är det väl bara till bruden men well.

  • stfa

    Min kusin gav sin man en motorcross i morgongåva. Det tyckte jag var lite tufft

  • Brollop15juli

    Tänker nog ge min blivande. Men osäker på vad.
    Funderat på en secretbox. Men tycker det är lite tråkigt att han får något han inte kan visa att han fått.
    Så någon som har bra förslag?

  • tofflisar

    bonza.se/product_info.php&products_id=162&osCsid=fed733004319841cf09ecd0c06afb97f

    Min m2b får den här i morgongåva Kanske magstarkt för vissa men den passar honom och oss SÅ bra. Tror han kommer garva knäna av sig *s*

  • fiffinurlig

    tofflisar: Ha ha vilken skojj grejj. Kanske skulle ge min man en fotbojja i guld eller nåt..Som han kan hänga på nyckelringen..Det hade ju vart coolt..

    Om jag hade råd hade jag jättegärna gett min M2b en gocart i morgongåva, men jag vet inte om jag skulle kunna smussla undan pengarna som den kostar..Hmmmm..

  • hondafreak

    Toppen idé , super kul, den får min gubbe med....

  • stfa

    Jag tänkte nog ge en snygg klocka till min M2b. Det tror jag han skulle uppskatta.
    Själv har jag önskat mig en till hund. Haha

  • Trisen

    Öh, är det där väldigt vanligt i Sverige? Ärligt talat så här i Finland känner jag inte ens en endaste brud som fått morgongåva... Är det kanske mera en svensk tradition? Lite synd i så fall för jag gillar den traditionen.

Svar på tråden Morgongåva till brudgumen ?????