fru Hä skrev 2008-02-19 09:09:57 följande:
Hej!vad roligt att resan blev så bra! Berätta gärna lite om dina intryck! Miljö, mat, boende????? fru Hä
Vi bodde i Jaquzzi BV (nr 222) och var supernöjda trots att det inte var på Sangudelen. Fick närmre till O- restaurangen och det blev våran favorit. Åt frukost där i stort sett varje dag och försökte även att boka middag där varje kväll. Maten var samma på alla bufférestauranger, men vi tyckte atmosfären var trevligast på O-restaurangen.
Vi uppskattade verkligen Jaquzzin och försökte utnyttja den varje dag! Kostade inte så mycket extra och vill man ha det lilla extra kan jag rekommendera det boendet.
Vi provade dykningen med ProDivers och de var väldigt proffsiga. Min man som provat dyka på flera andra platser runtom i världen gav dem toppbetyg! Annars är snorklingen utanför O-beachvillas att rekommendera. Min man såg flera sköldpaddor där!
När det gäller Hilton var det snäppet lyxigare på alla punkter och boendet var helt otroligt. Vi är väldigt glada att vi provade båda öarna eftersom de var lite olika när det gäller klimat.
//Ullis