Inlägg från: majsanna |Visa alla inlägg
  • majsanna

Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)

Kom hem från Kuredu i natt och är jättenöjd med resan. Dock regnade det ganska mycket när vi var där. Trots det var det ju ändå varmt och skönt.
    Vi bodde i JBV.
    Har ni frågor ska jag försöka svara så gott jag kan.

• majsanna

Bride in England skrev 2008-03-25 12:16:34 följande:

Harligt att ni ar nojda med resan! Vad gjorde ni nar det regnade? Var det skurar som gick over fort eller var det regn hela dagarna??
    För det mesta var det duggregn men ibland, främst på natten var det rejäla skurar. När det bara duggregnade var vi ute och gick runt ön, letade snäckor, stannade till på barerna och tog något att dricka.
    När det regnade mer kraftigt så satt vi på verandan och läste, badade jacuzzi eller bara slappade i sängen.
  • majsanna

fru Hä skrev 2008-03-25 14:01:33 följande:

Bride in England skrev 2008-03-25 12:16:34 följande:
    pssssssst.......den MYCKET ovanliga lilla regnperioden som varit är över och vädret är strålande = som det brukar denna tid på året! fru Hä
    Usch, ingenting som jag vill läsa nu...
  • majsanna

Det tycker jag absolut att vi har gjort.

Åker gärna dit igen, men det får bli om några år, eftersom vi snart ska börja jobba på att bli tre i familjen

Hälsa Kuredu från mig när du är där!! Jag vet ju att du kommer få en härlig semester.

fru Hä skrev 2008-03-26 08:22:12 följande:

Sorry, sorry, sorry!!!!!!!!!!!!!!! Jag vet! När vi var på Eriyadu (visserligen i juni) så var vädret inte helt hundra. Hoppas ni inte är avskräckta! Ni har verkligen haft maximal otur........ni komer aldrig att ha dåligt väder på en semester mer! Ni har fyllt den kvoten redan.Ha det!fru Hä
Svar på tråden Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)