Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)

Nu är vi på gång att boka till kuredu Flyget är klart o vi väntar på svar på boende från Micke. Jacuzzi beach villa

Vi åker den 9 juni... Någon som vet hur dykningen är i juni? Sikt osv? Valhaj?

Och fickpengar... hur mkt brukar det gå åt för två veckor? Vi har halvpension och vill ändå göra lite utflykter och äta o dricka gott.. Jag har läst allt om dricksen men totalen på vad man kan behöva i fickpengar har jag inte sett.
    Fru Hä det vet kanske du

Tack tack!

• stenbruden

MrsD - Va kul!!! Ja vi ska raportera allt! Ska ni till Kuredu också? Har ni bestämt när ni ska åka?

• stenbruden

Där är du ju Fru Hä

Vet du något om mina frågor? Snacka om att du får många frågor här, men du är ju experten Hoppas du inte tycker att det är jobbigt...

• stenbruden

Tack fru hä! Kan tänka mig att det drar iväg med drickan... Vi kommer nog att göra lite dyk också... Bra att ha någon form av riktlinje bara! Kanon

• stenbruden

TACK snälla fru hä!
    Kanon info!!
    Har du dykt där i juni? Vi läste på en reseblogg att sikten var usel när dom hade dykt där den tiden... Det kanske varierar?

Skönt att veta att hygienen är bra! Priserna verkar ju vara som på många andra ställen/lite som hemma... Det är ju alltid dyrt att ta dykutflykter. Hur är det med vin förresten? Är det bra viner och antar att det är svindyrt... bara nyfiken om man nu skulle vilja ha ett gals till middan, annars blir det nog mest grogg

• stenbruden

Nu är allt bokat och klart!!
    Tack snälla fru Hä för all inspiration! Jag har följt fler trådar
    Världens bästa namn har du också (såg i en annan tråd)

// Linda

• stenbruden

Vilken tur det va - Vi åker den 9 juni! Det är bra priser då!

Mian73 - Va underbart det låter!! Längtar

Lidingöbrud - 70´ är ju mycket om man jämför med våra 40´ MEN vi åker i juni (lågsäsong) och ni åker när det är som dyrast... Kolla med fru Hä sen när hon är tillbaka, hon har ju varit där många gånger vid olika tillfällen (tror jag)
    Jag kan tänka mig att det är lite dyrare att åka med charter bolag över lag. Har du kollat med Indcen?
    Alltid bra att jämföra..

2 månader kvar snart

Svar på tråden Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)