Maldiverna - Kuredu. (ny tråd)
Jag håller med funkymonkey: Tack fru hä för alla superbra tips!! Jag tom hänvisade till dig i en annan Maldiverna-tråd eftersom du alltid är så hjälpsam och har så bra svar. Tack!
Jag håller med funkymonkey: Tack fru hä för alla superbra tips!! Jag tom hänvisade till dig i en annan Maldiverna-tråd eftersom du alltid är så hjälpsam och har så bra svar. Tack!
Vi har bokat genom Indcen resor (Micke) och flyger med Qatar airways...
Nu är det inte långt kvar tills vi åker... :)
Den 17 mars bär det av till Kuredu. Jag vill passa på att tacka dig fru HÄ för alla goda tips och råd som du lämnat. Det är så uppskattat!!!
Vart skulle man annars ha fått reda på alla små nyttiga detaljer som kan vara bra att veta!?! Toppen!
Åhhh, nu har jag resfeber. Vi åker imorgon!!!
Nu är det verkligen på allvar...men gud vad härligt det ska bli.
Hej allihopa!
Nu är vi hemma igen från paradiset som tom var ännu bättre än vi vågat hoppas.
Det är verkligen paradiset!!
Vi hade bokat vanlig beach villa men fick bo på O-resort i en BV där istället pga att det rean var fullt i vanliga BV.
Jippi!! Vi grät inte direkt över att bli uppgraderade. För vilka villor och vilken härlig mat på O-restaurangen. Det var helt sanslöst bra mat och dryck...och för att inte tala om servicen. Vi var som kung och drottning där. Sååå bortskämda.
Vädret var jättebra allt utom de två första dagarna då det var mulet och skurar. Det var dock ganska skönt för vårat kritvita skinn att få vänja sig innan solen stekte. Men himmel vad varmt det var. En hel del av dagarna var det nästan tomt på stranden för alla satt i skuggan. Solen stekte verkligen och det var inte att tänka på att strunta i solskyddsmedel för då hade man sett ut som en röd tomat.
Grattis till er alla som har eran resa kvar!!