• Bluebride

lite folk

Är det bara jag som märkt att det är lite folk inne på siten, när jag började för några år sen att vara här, dök väl in här 1999, var det full fart här inne, men nu känns det nästan tomt, har alla stuckigt till FL? Tycker jag är synd i så fall. Har inte stött på någon av de så brukar hålla till här, fast de är gifta

• Svar på tråden lite folk
  • Karga81

Antar att dom flesta som var i bröllops tagen -99 nog har lyckats blivit klar m planeringen vid det här laget;)

Själv gick jag andra året på gymnasiet då och inte en tanke på äktenskap och familj.
    Hela livet är ju indelat i olika faser, bara att acceptera och flyta med. Man lämnar ngt tryckt och bekannt mot något nytt men spännande...

• Pumpkin

Just nu är 205 inloggade och 1737 besökare här på sidan, det är inte så lite folk det inte
    Sen är det en döperiod nu under hösten och över julen, men bara de senaste dagarna har aktiviteten ökat ganska så ordentligt, så nu kommer det nog igång igen.

• Hofsan

Tycker inte heller här e lite folk?! Tycker inläggen rullar på för fullt...

• 2008-08-09

Joo men lite segare på inläggen har det blivit bara mot för i somras, men jag hoppas det vänder igen och det blir full fart fram över våren/sommaren!

Svar på tråden lite folk