• B & S

Skadeglädje?? elaka tråden....

Är det någon annan än jag som har skadeglädje eller tror dem kommer ha det när visa personer upptäcker att dem inte e bjudna? eller andra saker som dem påpekat inte händer/blir av?
    Jag hade bara behovet att skriva av mig och även se om nån annan hade såna snikna tankar?

Vi har ännu inte sagt till hans föräldrar, spec hans pappa, att de inte får komma längre för vi ska bara ha 2 vittnen och ingen fest alls mera för några gäster, från någons sida.
    De vet inte heller om att jag total vägrar att bära hans namn bla för de hans pappa sagt om mig.

Jag kan inte låta bli och leka "badguy"(girl) och tänka på vilka minner dem kommer göra när dem får reda på det eller ev bli schockade tom?!
    Pga dem hutlösa saker hans pappa sagt kan jag helt enkelt inte låta bli!

/
    Evil little girl....

• Svar på tråden Skadeglädje?? elaka tråden....
  • Eski och Snowie

Vad tänker din karl om detta?

• B & S

att jag e lite skadeglad?

eller att dem inte får vara med?
    han och jag har ju bestämt ihop att dem inte får komma, han ville inte ha honom med själv pga vad han sagt!

• B & S

Vi snackar nervärderad och "icke värd nåntig" komentarer och inget fånigt som min klänning måste vara helvit, jag måste självklart ha rosor i butketten eller tom jag får inte ha slöja för vi har haft sex och bor ihop redan.
    Så om jag är skadeglad självklart för nåt litet känner jag att jag behöver även om det inte räcker säkert länge för när dem väl får reda på det så kommer säkert mer skit och komentarer från hans farsa.
    Kan påpeka att jag faktiskt inte gjort ett rött öre för att förtjäna något av dessa komentarer ens. Helt oprovocerade eftersom han sagt skit om hans brors sambo också i samma väg och hon har inte heller gjort något?!

• Waersta

Jag kan småmysa lite över tanken att inte bjuda min barndomskamrat. Hon hör aldrig av sig. När vi var små så var hon ganska elak mot mig, sa att jag var värdelös osv.
    Hon tror såklart att hon ska få gå på bröllop i sommar, men tror att jag struntar i det!! Mohahahaha!
    Var vi knappt kompisar innan så är vi definitivt inte efteråt!

• BlivandeFruJohansson

Skadeglädje- Bästa glädjen

Kan inte sluta skratta om någon slår sig eller ramlar. Tycker om att se roliga klipp på teven där folk slår sig eller så.. Haha

• Eski och Snowie

Aja, jag tycker att du har rätt till skadeglädjen att inte bjuda dem.

Ett tips är att inte fastna i skadeglädjen utan att komma ihåg att ni ska fira eran glädje tillsammans som ett par...

• fiffinurlig

Hm..Jag kan ha lite skadeglädje över att vi inte tar åt oss av kommentarer som "Ja men ni FÅR INTE har honnörbord för då kommer det bli en MASSA tjafs" sagt av brudgummens styvmor som är rädd för att hamna utanför.
    Det har kommit en del såna kommentarer ur henne men vi gör PRECIS som VI vill...mohahahahahahahahahahahahahahaha

• BlivandeFruJohansson

fiffinurlig: Det är väl inte hon som bestämmer om ni ska ha honnörsord eller inte.. Vill ni ha de ska ni ha de!!

• Karis Annelie

jag kan känna skadeglädje redan nu över svärmor som kommmer sätta i halsen när jag deklarerar att jag inte tänker heta deras fula efternamn....

• Efter 11 år är det min tur

Jag kan känna skadeglädje över att min mamma visste om vårat hemliga bröllop men satkärringen till svärmor gjorde det inte!!!
    visserligen heter jag samma efternamn som henne men det är bara ett namn för mig och i mitt blod rinner MINA gener och dom är defenetift inte av samma som hennes

Svar på tråden Skadeglädje?? elaka tråden....