Färgtema
Är det någon som har haft bara vit som sitt färg tema.?
Hur känns vit och silver.? Är det för lite färg?
Jag och detta färgtema jag ändrar mig varje dag, vad tror ni om färgtema "regnbågens alla färger" eller "hela beckers färgkarta".
Är det någon som har haft bara vit som sitt färg tema.?
Hur känns vit och silver.? Är det för lite färg?
Jag och detta färgtema jag ändrar mig varje dag, vad tror ni om färgtema "regnbågens alla färger" eller "hela beckers färgkarta".
Sedan kan du tänka dig såhär, det är bara du som bryr dig. dina gäster struntar fullständigt i vilket färgtema eller bröllop ni väljer att ha, de är där för dig som person inte vilken färg du väljer. Tycker du vitt och silver kör på det. Det kan bli riktigt vintrigt.
Vi ska ha ett vinterbröllop SNAAART och jag dukade ett bord hemma för att jag måste fota och skicka till de som ska duka det. Det blev riktigt vintrigt och romantiskt.
Vi har vita dukar och så svarta löpare, svarta smidesljusstakar, klara vaser med glaskross i botten, singelrosor med silverglittergren, glittriga snöbollar i 2 strl och så lite konstsnö som vi spider på löparen samt silverstjärnor och lite röda små hjärtan. blev mycket nöjd över vad jag tänkt i huvudet, men sopm sagt, ingen av mina gäster bryr sig ändå .
Skottdagen Har du någon bild på din dukning?
Jo, men bara i min kamera än så länge, har inte tankat in dem ännu på datorn.
fröken kantarell skrev 2008-01-03 10:30:36 följande:
Väntar med spänning kan bli roligt om man får se. Gäller att samla ideer överallt.
Jag föreslår vitt, silver och isblått (ljus babyblå). :)
Ahhhhh får panik av alla dessa färgtema!Jag har ingen favoritfärg Kan inte bestämma mig!!Som det ser ut nu gällande dukning så har vi vita rosor på bordet och vita glittriga silver(spegelbitar) ljuslykotor på bordet och lite murgröna liggandes på bordet.
Man måste ju verkligen inte ha färgtema!
När vi började planera inför vårt bröllop och funderade över färger, så insåg jag att jag inte har en aning om vilka färgteman det varit på de 4 bröllop som jag varit på hittills, eller om det varit några färgteman alls! Haha... Gav mig lite perspektiv...
Fast VI tycker att det är kul med färgtema, ändå!
Jag hade tänkt att ha färgtema, vitt brunt och guld... ska bli såååå fint!!!
Jag gillar oxå speglar i dukningen!Någon som har bilder att visa?
blivande fru Granquist skrev 2008-01-06 18:34:00 följande:
Mulligt grått, Silver och Vitt är fint.
Liten fråga: ni som köper en massa prylar som går i ert färgtema, vad gör ni av grejjorna efter ni har gift er?
Säljer ni det på ebay eller spar ni dem och har 50 stycken likadana ljusstakar hemma?
*nyfiken*
joji, ni har utomordentlig smak!