• fröken kantarell

Färgtema

Är det någon som har haft bara vit som sitt färg tema.?
    Hur känns vit och silver.? Är det för lite färg?
    Jag och detta färgtema jag ändrar mig varje dag, vad tror ni om färgtema "regnbågens alla färger" eller "hela beckers färgkarta".

• Svar på tråden Färgtema
  • Bluerose

Regnbågens alla färger låter lite för mycket olika färger för min smak. Men det är du som gifter dig så gillar du det så kör på det :). Varför inte lägga till tex.blått annars om du ska ha vitt o silver?

• fröken kantarell

Jag gillar inte blått och från början hade jag bestämmt mig för svart vit och rött, men jag får beslutsångest..

• Waersta

Vitt och silver? Superfint!! Finns många olika saker i silver! Kör på det. Lite gröna växter kanske?

• Pumpkin

När på året hade ni tänkt gifta er? Vinter, sommar, vår eller höst?

• Bluerose

Ja det är inte lätt med färger. Prova att dekorera ett bord hemma så ser du om du är nöjd eller om du ska lägga till nån blomma eller liknande

• fröken kantarell

På Vintern februari 2009.

• Pumpkin

På vintern passar vitt och silver finfint, men hade det varit ett sommarbröllop hade jag tyckt att det var för blekt.

Fast jag tycker svart, vitt och rött är finare

• Bluerose

Då är det helt okej med bara dom färgerna. Du kan ju frosta grejer med om du vill.

• fröken kantarell

Jag gillar när man har speglar med i dukningen vad tycker ni att spegel är för färg (Silver)
    Jag hade nästan bestämt mig för svart vit och rött, men var uppe i tapetaffären igår och skulle kolla till inbjudan och hittade en snygg vit tapet med lite silverstänk i, blev såld och den passade inte till att göra inbjudningarna så som jag hade tänkt... Jag får väl tänka om igen!!!!! För 1000 gången.

• Bluerose

Jag ska också ha speglar i vår dukning. Ja det är nog silver. fast speglar kan du ju ha till alla färger, det är bara passa in det du ha på speglarna.

Svar på tråden Färgtema