• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • janos

Jobbigt att ni inte matchar varandra idag, Hilde. Det är samma här. Elias har sån fart och jag är sk*t trött efter en veckas t*skig sömn.

Mc, lycka till med produktionen i sommar.

Kanska vi borde satsa på Skräckholmen till hösten istället, efter sommarens soliga dagar?!?

Idag har jag varit i kläd branschen och plockat fram och undan kläder åt Elias. Hittade en hel papp påse i hans garderob med stlk 74/80, som vi är på väg in i. Passade även på att plocka undan stlk 62, som inte sitter som dom ska. Vi har fått massor av kläder av en granne, som är less på att ha vinden full, så då lämnade hon över det till oss. Visst är hon snäll!!?!?!

• Efter 11 år är det min tur

Fredag ja ...vad bjuds det på idag då...?

• Cybermamman

Jordnötter o gindrink, man tackar Ställer fram en skål med popcorn till alla.

Verkar som om det kanske passar bättre att försöka ses till hösten. Det passar mig fint också även om jag verkligen sett fram emot att få träffa er i vår och kanske tom någon fler än förra gången.

Här är det äntligen fredag och inga aktiviteter inbokade på hela helgen. Jag känner mig alldeles vilse i pannkakan.

Det får bli städning av skrivbord ikväll, man får se till att roa sig :-8

Trevlig helg på er alla mina vänner, glada, ledsna, besvikna, hostiga, trötta, snoriga och alla andra >-- --

Svar på tråden Äntligen fredag del 12