panduro inbjudningskort
har panduro hobby färdiga inbjudningskort eller har de bara material som man får göra själv?
har panduro hobby färdiga inbjudningskort eller har de bara material som man får göra själv?
Sitter och tittar lite på deras sida och trodde att jag skulle kunna skicka en länk men det ser inte ut som det men om du går in på panduro.se så kan du söka dig fram till det du söker.
Huvudkatalog
Papper Present
Kortsatser
Lycka till!
Tackar
De har både ock!
De har både och...men enligt min mening har de inte så värst mycket fina färdiga kort.. Calligraphen har finare..
Men roligast att göra själv ju :P
Jag köpte kort med präglad framsida. gjorde innehållet själv. Finns i mitt galleri
har också köpt färdigpräglade kort av panduro, och tryckt på kortet själv, finns i galleriet
Jag köpte färdiga i färgen "elfenben". Dyra men underbara! Kolla i mitt galleri i hur det blev!
Lycka till!
Vi köpte likadana som snart fru wennerström och klistrade på ett hjärtformat bokmärke i rutan i mitten. Blev jättefint
det lät intressant .. bild?
Vi ska också köpa de som Snart fru Wennerström har köpt, till våra "Meddelande om vigsel"-kort (gifter oss i hemlighet...).
Har gjort "inlagan" på datorn, som jag ska skriva ut, klippa till och sedan klistra in. Har gjort en prototyp och det blev jättebra. Viktigt att ha bra klister dock - har sånt på rulle som man drar på. Blir ett lager som på en post-it, fast det sitter fast bättre...
I rutan på framsidan kommer jag att sätta fast ett monogram jag gjort med våra förnamn och första bokstaven i efternamnet.
Har lagt in en bild i galleriet nu
tjusigt!!
Vad kostar dessa vita präglade kort från panduro?
minns inte riktigt med någonstans runt 50kr för ett pack med 8-10st i varje.. kommer inte riktigt ihåg, men dem finns på deras hemsida
69:- för 10 kort med kuvert.