Ceasara förlovad med sin prins!
Min underbara älskling friade igår. Han bjöd ut mig på att bada bastu. Vi fixade i ordning oss och gick på nyårssupé på berget.Han var jätte romantisk och gav ständigt komplimanger. Sen sa han att han ville ta lite foton på oss när vi var så fina. Han bad en i personalen ta kort på oss. Då säger han att han älskar mig och att han blir lycklig av att göra mig lycklig. Han säger att han vill spendera resten av sitt liv med att göra mig lycklig. Så knäböjer han och frågar om jag vill gifta mig med honom. Jag sa självklart ja. Han hade planerat allt så att vi kunde vara hemma hos hunden igen innan 12 bara för min skull, han visste att jag inte ville lämna bort vovven.
Det visade sig att min älskling hade bett min pappa om min hand. Eller mer informerat om att han planerade att fria. Han behöver ju verkligen inte be om min hand hos nån annan.
Jag är så lycklig och ringen är så fin. Jag kan inte sluta titta på den. Vill inte lämna in den för gravering. Vill ha den jämt...
Idag ska vi sätta datum. Nu får jag verkligen vara här. Kan man vara så här lycklig???