• Ceasara

Ceasara förlovad med sin prins!

Min underbara älskling friade igår. Han bjöd ut mig på att bada bastu. Vi fixade i ordning oss och gick på nyårssupé på berget.Han var jätte romantisk och gav ständigt komplimanger. Sen sa han att han ville ta lite foton på oss när vi var så fina. Han bad en i personalen ta kort på oss. Då säger han att han älskar mig och att han blir lycklig av att göra mig lycklig. Han säger att han vill spendera resten av sitt liv med att göra mig lycklig. Så knäböjer han och frågar om jag vill gifta mig med honom. Jag sa självklart ja. Han hade planerat allt så att vi kunde vara hemma hos hunden igen innan 12 bara för min skull, han visste att jag inte ville lämna bort vovven.

Det visade sig att min älskling hade bett min pappa om min hand. Eller mer informerat om att han planerade att fria. Han behöver ju verkligen inte be om min hand hos nån annan.

Jag är så lycklig och ringen är så fin. Jag kan inte sluta titta på den. Vill inte lämna in den för gravering. Vill ha den jämt...

Idag ska vi sätta datum. Nu får jag verkligen vara här. Kan man vara så här lycklig???

• Svar på tråden Ceasara förlovad med sin prins!
  • Delenn

Ett stort grattis. Och bara så du vet, man kan vara så lycklig och det blir bara bättre och bättre.

• 20090801

Grattis! Instämmer med föregående talare. Nu längtar jag så jag kan dö efter att bli fru.

• Thailand 08

GRATTIS! Vilken start på det nya året :)

• BlivandeFruJohansson

Grattis!! Om man hade en sån romantisk sambo Bättre start på året finns ju inte!

• Ceasara

Tack, tack. Det är helt underbart. Tack för alla vänliga kommentarer. Jag har längtat efter detta så länge. Skönt...

Kan inte lämna i från mig min ring för gravering. Men,men...

Nu börjar vi kolla upp en del saker inför ett ev datum. Ev ett hemligt. Det officiella blir 31 jan 2009.

Ska bli så kul att bli fru... Jag är så lycklig.

• Mubii

Grattis! Vad kul efter allt snack vi har haft på min tråd... *kramar om*
    Haha... och du som trodde att han inte skulle fria på nyår (läste lite i den gamla tråden). Själv längtar jag som en tok till 29/2. Fick presentkort på Panduro i födelsedagspresent, så nu ska jag shoppa till albumet.
    Grattis igen!!

• Ceasara

Tack Mubii!
    Känns jätte bra. Men nu har det riktigt svåra börjat. Vi håller fortfarande på att bestämma datum då vissa planer gick om stöpet. Man ska ju komma överens om så mycket; årstid, kyrka, festplats, mat etc. Jag är redan trött på alla diskussioner. Hade nog trott att han skulle köpa alla mina idéer men så var det inte. Men det är ändå skönt. Ska spara ihop pengar nu.

Spännande med att det börjar närma sig. Väntar spänt på fortsättningen. Hör av dig när du vet mer...

• Mubii

Haha.. jag går i planerar-tankar mest hela tiden... min senaste idé är att försöka ta fina bilder på mig med hjälp av självutlösaren på kameran, för att göra en slags Secret-box light... (har inte så värst mycket pengar nämligen). Får se om det funkar, annars får jag komma på nåt nytt. Nu vet jag iaf att ringarna är på G, hon håller på med dem nu *pirrar*.

Tja... nånstans tror man säkert att eftersom man har tänkt så mycket på det så kommer han självklart att köpa allt man säger... hahaha... men, men... kul att han engagerar sig och att ni är på väg!

• Ceasara

Låter bra. Men att ta bilder med självutlösaren är svårt. Tur att man har digitalkamera numer. Bilderna lär i alla fall uppskattas.

Spännande med ringarna. Är också nyfiken på hur de blir.

Visst är det så att det är jätte kul att han engagerar sig i slutändan får jag nog ändå fatta de flesta besluten då han åker till Afghanistan i april.

Svar på tråden Ceasara förlovad med sin prins!