Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Gott nytt år!
Ska spana på lite klänningar i Skövde tänkte jag. Men vad heter butiken som ligger inne i centrum (ej den vid sandtorget)? Har stora skyltfönster ut mot vägen.
Gott nytt år!
Ska spana på lite klänningar i Skövde tänkte jag. Men vad heter butiken som ligger inne i centrum (ej den vid sandtorget)? Har stora skyltfönster ut mot vägen.
Japp, det var Kristinaboden jag menade. Måste man tidsboka där?
Får väl ringa o höra efter.
Tråkigt, då får man väl se om deras klänningar faller en i smak. Annars har jag lite andra klänningar på gång
Kristinaboden har stängt till nästa vecka o st remi svarar inte Ville ju åka o prova i morgon
le dauphin: Grattis! Cilla som sminkar på banken är jätteduktig o trevlig. Har du lite extratid dagarna innan, ska du även försöka ta en massage hos henne, den är GUDOMLIGT skön.
Då förstår jag!
Mickes tös skrev 2008-01-03 18:46:37 följande:
Om du annars lägger in bilden o klickar på den så kommer det upp en liten ruta. Tryck på den som ser ut som en hund med ränder på, där kan du bestämma om den ska ligga framför eller bakom text. Formatera finns där också!
Fanns ju tom minska o öka kontrast symbol direkt! Har man lärt sig något nytt
I helgen ska jag bestämma klänning, då en av butikerna har upp till 5 månaders leveranstid.
*Ska få se provkort som tryckeriet har gjort nästa vecka. Är de helfel, så gör jag nog egna.
*Börjat med festprogramet.
*Måste bestämma vilken solist som ska sjunga vilken låt.
*Kontakta bageri ang tårta.
Sen är nog veckan slut (alltså nästa vecka)
Idag ska vi spana på ring