• Paeonia

Vad drömmer ni om på nätterna?

Antar att många av er har en massa mer eller mindre märkliga drömmar om nätterna inför era bröllop. Jag har det i varjefall, det skulle vara kul att höra om era drömmar (eller mardrömmar).

Jag drömmde inatt att jag kom fram till kyrkan och upptäckte att jag inte hade några skor på mig. Min blivande hade däremot ett par kvinnoskor på sig som jag tyckte det var bättre att jag hade än han även om dessa var i storlek 43, fula dessutom. Så han fick stå i strumplästen där framme. När vi står där så pratar prästen om att allt möjligt annat än vigseln av oss. Tiden gick och gick och folk började tröttna.
    Jag tänkte för mig själv att det är tur att detta är en dröm för jag kommer nog komma ihåg skorna när det väl är på riktigt.

Så kan det gå i drömmaras värld!

• Svar på tråden Vad drömmer ni om på nätterna?
  • Mrs Marley

Jag drömde att vi hade ett kyrkböllop som typ djävulen tog över, haha.
    Efter att en massa kostiga saker med dödskallar och fladdermöss hadde hänt protesterade jag. Då sa prästen att vi skulle börja om från början. Sagt och gjort, andra gången blev det som jag hade tänkt. Hahahaha helt sjukt

• Fnattis

Natten innan mitt bröllop. Sov jag så gott,drömde om tomten vet ej varfär. bröllopet var den 20/8-05..

• Laraa

Haha jag drömmer nästan alltid om samma sak! Min brudklänning! Jag har drömt att jag inte hittat nån och fått gifta mig i jeans, om att jag hittat min drömklänning men den började brinna när jag fick den.
    Det mesta jag drömmer om som har med vårt bröllop är någonting som har med stress att göra. Saker som går fel, att vi inte hinner att fixa allt men som sagt min brudklänning är den som står högst upp på listan ;)

• 2008-08-09

Jag har drömt MÅNGA otäcka drömmar om bröllopet! Att ringen var jätteful, att klänningen var trasig osv.
    Inatt drömde jag dock om när jag kommer in i kyrkan och ser min blivande stå och vänta på mig! Han var SÅÅÅÅ fin! Längtar!

• Paeonia

Hade ännu en knepig dröm inatt.

Jag hade tydligen dubbelbröllop med en gammal vän. Hon hade ansvaret över klänningarna och när jag skulle sätta på mig den precis innan vigseln visade sig vara typ en body med lite spets. Fick panik och blev inte gift för jag vägrade sätta på mig den. Själv gled hon iväg längs altargången med en liknade spetsbody och hon tyckte jag var skitfånig som vägrade.
    Musiken var mitt ansvar men det hade hon ändrat på så inte en sång var rätt.
    Haha det är roligt med drömmar.

/ Paeonia

• engel79

Hihi, härom natten drömde jag om gamla pojkvänner jag haft.

Svar på tråden Vad drömmer ni om på nätterna?