• futureman

Förlovning på g till nyår

Hej

palnerar för förlovning för mig och min tjej, vi har nu varit tillsammans i 11 månader och 1 vecka , vi bestämde ringar tillsammans och nu fick jag handhålla dem för att sedan överaska henne när hon inte vet nåt.

Jag vill göra detta vid nyår, vi är bortbjudna till nära vänner, vi kommer bara vara 6 st, men väldigt nära vänner, kan man göra det där vid tolvslaget eller skall man göra det när vi är själva är frågan. om man inte gör det där skulle jag vilja göra det lite senare när vi tar oss hem därifrån, kanske en promenad till en höjd där man ser staden och ha med ett ljus och tända det vid tillfället, hon kommer ju misstänka men det spelar ju ingen roll.

tänkte läsa en vers från bibeln : Höga visan
    "Du har fångat mitt hjärta, min syster och brud
    med en enda blick har du fångat mitt hjärta, med en enda länk av din halskedja."

och sedan fortsätta med något eget som leder vidare

vill ha råd och det snabbt!!!

tack en glad framtidsman

• Svar på tråden Förlovning på g till nyår
  • tolonta

Jag skulle nog inte velat bli friad till inför andra, även om det är nära vänner... Men du känner ju din flickvän bäst, hon kanske skulle tycka jättemycket om det. Särskilt som ni har valt ringar ihop, och hon vet att det kommer ske, så kanske det är mer överraskande för henne...

• lilltjejan

Jag har alltid velat bli friad till inför ALLA ville att alla skulle få veta med dunder å brak å så blev det med...

men alla är vi olika, har hon snackat om HuR hon vill ha det nån gång...

Gör det som känns bäst!

• futureman

Nu är det gjort!!
    blev inte ute somjag tänkt mig!!!
    väl i sängen hos min flickvän nu fästmö.

vi är förlovade -

ska vänta med att sätta ut annons, ska upp till norrland 1 vecka kanske sätterman in den dagen då vi kommer hem

är så glad!!!

Svar på tråden Förlovning på g till nyår