• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

*vinkar till Addiz i NY*

Imorgon jobbar jag min sista dag på ena stället jag jobbar på *glad men fattar inte*

Ab: Ska svara på den om poolen, tack för tipset!

• Carma07

Gooooodd moooooorgon!!

Idag är jag ledig och vaknade klockan sju och pigg! Tror nog att järntabletterna redan börjar verka. Kan inte minnas när jag kände mig pigg senast. Nu vet jag att det inte kommer att hålla jättelänge, men det är verkligen på väg åt rätt håll.

Tezz: Spännande med jobbet och att det låter perfekt för dig. Se nu till att få sökt det så kommer jag att hålla mina tummar stenhårt för dig.

Bauti: Hoppas att fk lyssnar på dig. De borde ju se det positiva att du själv är aktiv att försöka lösa din situation. Tummarna räcker för dig också. Läste din blogg och ska bli kul att följa den också. Den ligger nu bland mina favoriter.

• FruTez

God morgon!

Carma: Tack för tumhållningen!
    Va skönt att du känner dig pigg idag! Inte kul att gå omkring och vara trött jämt i 9 mån! Även om det beror på vissa omständigheter!

Idag känner jag mig glad, och det är lite pirrigt! Jag mår bra, har 4 dagars ledighet framför mig, ska träffa vänner och familj och solen skiner! Det känns nästan föööör bra! Jag väntar på ett bakslag!

• Ab fab

God morgon snyggingar
    Opera igår. Hade Linum med mig. Rätt ok men inte riktigt min typ av föreställning, jag gillar mer stor kärlek o ond bråd död. här var det bara död

idag skall jag handla med mamsen. Lite vanlig shopping, lunch o sen mathandling. Jag lär ju inte vara ensam. Ikväll är det quiz på Norsesunds station. Mysigt.

Tezz- va kul att det lät bra. jag känner dem dåligt tyvärr- hälsar på dem varje morgon men inte mer. Mitt generella intryck är de är vansinnigt trevliga om inte annat.

carma- va kul att du är pigg. Hoppas tabletternas effekt håller i länge. vi konstaterade just att ni tre bullbakerskor såg oförskämt söta ut när vi fikade

• Carma07

Tezz: Jag har snarare varit trött i 8-9 år, så det känns väldigt skönt att känna sig pigg även om det är för en stund. Passa på och njut över att det känns jättebra nu. Jag väntar också på mitt bakslag, men försöker utnyttja tiden som är. Känner redan att jag troligtvis behöver sova lunch. Låter som en härlig påskledighet för er.

Tror det är dags för en extra frukostfika. Lite te skulle smaka gott.

Jobbar ni som vanligt idag eller har ni kortare dag?

• Ab fab

jag jobbar 4 timmar - skall gå vid 11 tiden

Nibla- om du läser. Ha en underbar resa *inte avundsjuk alls*

• Carma07

Ab: Ang fredag och lördag kommer vi att åka på påskmiddag på påskafton. Åker hemifrån troligtvis vid tolvtiden och är hemma igen senare på eftermiddagen. Imorgon har jag inte bestämt mig ännu för om jag åker en sväng till föräldrarna eller inte. Men det blir inte en jättlång stund och resten av tiden är vi troligtvis hemma. Ring innan ni kommer förbi och kolla om vi är hemma.

Vad skönt förresten och sluta så tidigt.

Nibla: Ha en underbar resa!!

• FruTez

Alla som ska bege sig ut på vägarna i helgen, ta det lugnt!! Kikade på SMI´s hemsida och det ser ut som att det kommer en del snö och då kan det bli jobbigt på vägarna!

När är det Nibla åker och när kommer hon tebax?

Carma: Har inga lyxigheter som halvdag vid röda dagar eller komp. Är lite avis på alla som har det! Så jag får sitta här snällt till klockan är fem...

• Carma07

Tezz: Vi har egentligen heller inte det utan jag har tagit ledigt idag av extratimmar vi har sparat. Har en hel del jag tänkte greja med vid skrivbordet idag om jag orkar. Ska försöka hålla dig sällskap under tiden jag är här.

• Nibla

Tjoho!!!

Idag är en bra dag av olika anledningar:
    -Det är sista arbetsdagen inför semestern
    -Jag har fått ett påskägg
    -Solen skiner
    -Ett tretimmars möte i eftermiddag blev inställt så jag kan gå redan vid 14
    -Jag var så in i bänken effektiv igår med att jobba undan, så idag är det bara lite "småpill"

Vi sticker på lördag och kommer hem igen den 7/4! Åhhhhhh. vad skönt!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...