Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Hej alla!
Nu har jag varit borta från tråden i en månad eller kanske till och med mer. Semester och alldeles för mycket att göra på jobbet lämnar inte så mycket tid över till bröllopsplanerande!
Tyvärr hinner jag inte läsa in alla hundra sidor ni fyllt sen sist jag kollade men jag hoppas att allt går bra för alla - nu närmar det ju sig med stormsteg
Jag såg att vi har två brudar som ska gifta sig på Koh Lanta, där har jag just varit så jag måste lite nyfiket fråga var någonstans ni ska vara?
Jag såg på de senaste sidorna att klänning och inbjudningskort är det som är aktuellt just nu och det känner jag igen. Jag ska och prova klänningen för första gången i veckan och inbjudningskorten skickades ut i förra veckan - känns underbart att ha det första avklarat. Nu ska vi bara fixa någon som kan sjunga i kyrkan - det däremot är lite mindre lätt...
Vad ska ni ha för solosång (om ni ska ha det) i kyrkan? Och ska ni ha DJ eller band? Efter mycket diskuterande valde vi DJ och det är vi jättenöjda med - nu ska vi bara boka någon också
Nataluskan, jag såg att du hade köpt ring, vad hände med den röda rubinen? Blev det inget?
Om någon orkar köra en kort uppdatering hade jag blivit väldigt glad och tacksam
Dags att fortsätta jobba, har måååånga timmars arbete framför mig!