Ok, en liten resumé av min möhippa:
Min mamma hade lurat med mig på stan (men jag hade så klart mina misstankar!). När vi gick i en affär ropade de i högtalaren "*** ***, pappa väntar vid informationen"! Där stod ett kompisgäng och väntade på mig. Fick en rosa peruk, en slöja och en tiara. Sen åkte vi iväg till en bondgård där jag fick en del uppdrag (älskar djur, så det var uppskattat!), efter det for vi och bowlade och sen åt vi middag på en restaurang. Kvällen avslutades hemma hon en kompis med bastu och skönhetskväll. Fick lite uppdrag och skulle svara på en del pinsamma frågor där. En riktigt lyckad dag, de var riktigt snälla mot mig. Avskyr verkligen att skämma ut mig på stan, så är glad att de respekterade det!
Idag ska jag på provkamning och sminkning, ska bli så roligt! Sett framemot det så länge. På onsdag ska vi öva i kyrkan, tror det är först då man fattar att det verkligen är på riktigt! Har inte varit så nervös, men det kommer väl efter onsdagen isåfall.
Nataluskan: Tur att man äter p-piller så man kan kontrollera när tant Röd kommer och hälsar på!
Hoppas det ordnar sig med det. Har nog någon gång ätit nån medicin för att skjuta upp mensen, men kommer inte ihåg vad den heter.