***080823 del 2***
Tycker inte det ser ut att vara så stor skillnad mellan nehro och frackcoat....
Det skulle väl vara mönster och färg...??
Tycker inte det ser ut att vara så stor skillnad mellan nehro och frackcoat....
Det skulle väl vara mönster och färg...??
Håller tummarna stenhårt (tills jag krampar!!!)
Mina bekymmer just nu är:
festprogrammen
någon slags löpare till borden i ljusblått (har varit inne på sisoflor/fiberduk, textillöpare, tapet, men inget känns 100)
musik till festen (har inte råd med liveband, har ingen laptop, inga högtalare)
Jag vet det ÄR världsproblem!!
...men det räcker för att jag ska ha huvudbry drygt ett halvår innan bröllopet!! Och sen hjälper det ju inte att man har en M2B som hela tiden säger "det löser sig"....jovisst löser det sig MEN INTE UTAV SIG SJÄLVT!!!! Suck ibland önskar jag att han kunde ta planeringen LITE mer seriöst.... Gahh var bara tvungen att spy lite galla...
Hej hopp!
Inga nyheter i era planeringar??? Lite dött i tråden
Jag längtar till när vi ska skicka ut inbjudningar! Ska bli så skönt att slippa smyga och mycket lättare att fråga folk på jobbet om ev tjänster (typ musik mm)
Gaahhh nu är det..ca 3 veckor kvar till utskick!!!!!
Och min ring ska vara klar den 7 mars - spännande! Hoppas verkligen att jag blir nöjd till 100%, det är lite nervöst
nicolina2008 - jättesnygg klänning!!
Hmm jag håller själv på och klurar med festprogrammet. Har tänkt att vi ska ha lite sånger, lite ordningregler (komiska), liten gästpresentation ihop med bordsplacering, menyn mm mm
Jag tycker det är så svårt att hitta på något kort och snärtigt som beskriver varje gäst bra. Det kommer nog ta tiiiid....kanske bäst att börja redan nu (190 dagar kvar!! enligt vår "räknare" på vår sida på weddingannouncer!!)
Ska ni bjuda på all alkohol eller kommer ni ha bar till självkostnadspris??
Buffé eller sittande middag?
Jag är i valet och kvalet med buffématen - ska man göra själv eller ta catering??
Vi har fått pris på catering 118kr/person, blir det verkligen mycket billigare om vi fixar själva???
Vi ska nog oxå köpa alkohol i Tyskland, men funderar på att köpa vin på Systemet så man kan lämna tillbaka det som blir över (OM det blir över). Tycker det är svårt med vinerna i Tyskland (ska ej åka själv utan min bror), jag ska skriva en lista på det de ska köpa men jag har kollat på calles.dk plus nån mer sida och jag känner knappt igen några viner där (förutom JP Chenet och det vill jag INTE ha). Öl är lättare men vin????
Vad gulligt!!!
Jag förväntar mig att få: ingenting
Han gillar inte Alla hjärtans dag (tycker det är ett kommersiellt jippo), han säger att han gillar att ge när det är mest oväntat - men jag väntar fortfarande
Ja ja man kan inte få allt!!!
skönt att man inte är själv!!
Han glömmer alltid kort till blommorna, jag minns inte när han gav mig blommor OCH ett gulligt kort!!?!?!?
Han skyller på att han glömmer - men hallå korten finns ju oftast vi KASSAN (han glömmer väl inte att betala!?!?)