***080823 del 2***
När ska ni ha OSA? (den frågan har säkertn kommit upp innan)
När ska ni ha OSA? (den frågan har säkertn kommit upp innan)
Va spännande!
Miss Blue: Men vet era föräldrar eller har ni kunnat hålla det hemligt för dem med?
Hallå! Jag väntar fortfarande på mitt papper som vi ska skriva ut texten på (de skulle komma den här veckan). Sen blir det pyssla av.
Ja det är ett tunt rosa papper, med fint mönster. Tydligen väldigt poppis enligt butiken.
Har märkt att folk i butker (när man tex letar skor eller annat till sitt bröllop) blir så hjälpsamma! Var i ett närliggande centrum där jag bor och var inne i en skobutik och frågade om de skulle få in brudskor. 2 personal började leta i pärmar och visade bilder osv på skor som skulle komma in inom kort! I en annan butik hade de jättefina väskor och hon kom med jättemånga förslag om vad man kunde ha till bröllop!
Miss Blue: Tråkigt att du inte får åka till Sthlm.
AnnaochHenrik: Härligt att snart vara klar med alla kort.
Själv sak jag och m2b in till stan idag och titta lite på ringar!
Förrestern: Har ni funderat på hur ni vill ha er tårta? Ställningar, smaker?
Tror jag har bestämt mig angående ring nu. När vi va inne i stan passade vi även på att gå på ett ställe som hade jättegoda moussebakelser. Bla en med vit choklad och hallonmousse. Så god! Kändes riktigt somrig. En sådan variant kan jag tänka mig.
JA Verkligen! Men den är ju så god!!
Har lagt upp 2 ringr i galleiet som jag är sugen på. Men det lutar åt 1 stens ringen. Men måste säga att den såg finare ut i verkligheten än på bilden. Helst skulle jag vilja kombinera båda ringarna i galleriet.
AnnaochHenrik skrev 2008-03-08 18:39:25 följande: