Inlägg från: nicolina2008 |Visa alla inlägg
  • nicolina2008

***080823 del 2***

Vi ska vänta tills april med inbjudingskorten tror jag. Vi skickade med Spara datumet:080823 i våra julkort till hela släckten så de anar ju att nåt är på G. Och nästan alla vänner som vi har tänkt bjuda vet redan...

• nicolina2008

Miss Blue: Den är jättefin.

• nicolina2008

Jag har beställt en Tiara som jag väntar på och på onsdag ska jag och mamma gå och titta/prova klänningar! Det rör på sig iallafall!

• nicolina2008

Tror jag fick in en bild på Tiaran.

• nicolina2008

På Dreambrides webbshop! Jag hoppas den är lika fin i verkligheten och jag hoppas den kommer IDAG!!!

• nicolina2008

AnnaochHenrik: Vilken fin krona!

Jag kommer inte heller ha slöja. Jag sattsar på en fin frisyr och då vill jag inte dölja den bakom en slöja. Känns inte heller som Jag att ha slöja.

• nicolina2008

Tack förresten för fina ord om tiaran!

• nicolina2008

Min Tiara kom i fredag! Jättefin. Och i helgen provade jag lite känningar, finns bilder på den jag föll mest för i mitt galleri. Även m2b provade kläder. Han var jättesnygg!

AnnaochHenrik: Nej, vad tråkigt!! Hur kommer ni göra nu?

Gottekorven: Vi kommer skicka våra inbjudingskort i mars/april.

• nicolina2008

Miss Blue skrev 2008-02-11 10:07:33 följande:

Vad kul att du är nöjd med tiaran!Det kan ju vara ett lotteri med att skicka efter via nätet ibland.Aha fiina klänningar (eller är det samma, de var rätt lika)! Vad är det för märke?Vad blir det till M2B då? Frackcoat eller?
    Ja, det är samma klänning. Det ända jag fundera på är hur det är att gå och dansa i den...Det är en Apera. M2b provade en Nehro som han passade jättebra i. Det bli antingen en Nehro eller en Frackcoat.
  • nicolina2008

Med risk för att göra reklam men sök på Uppklädd. Jättesnygga herrkläder.

Svar på tråden ***080823 del 2***