• lillamini

missfall 10dagar före vigsel? ..

jaha nu är det bara 10 dagar kvar..
    jag fick ett mycket chockande men positivt besked i förrgår.. ajg var gravid!!!! super lycklig.
    idag var jag i norrköping och provade klänningen sissta gången och när jag stog där började jag blöda..
    så det blev ingen heldag där med sista minuten julklappar eller så utan raka vägen till tåget och hem.
    gick upp till mödravården på stört för besked men de visste inte utan sa att jag skulle vila och vänta och se..
    det kan jag ju inte göra så nu har jag bokat tid hos en privat klinik så 16.20 ska jag dit på ultraljud.

det värsta av allt är nog att när jag ringde till min m2b och berättade vad som händer så säger han jaha du får väl ringa om du vill att jag kommer hem...(han är ledig och hälsar på sina föräldrar med våran dotter nu)
    när jag kom hem ringde jag till honom igen och sa att jag skulle göra ultraljud och han säger att våran dotter leker så bra att han inte vet om han hinner hem till dess... oj det här blev långt men det är nära till paniken.

• Svar på tråden missfall 10dagar före vigsel? ..
  • misstrixie

Men åh vännen, vad jobbigt. Känner med dig!

• lillamini

tack det känns ganska hopplöst just nu..

• Mistefy

Stackars!!
    Tänker på dig fy vad tråkit!!
    Men man kan väl blöda ändå i början??
    Hoppas allt går bra!!
    Kram

• lillamini

jo man kan blöda i början men jag är orolig ändå... specielt nu med all extra stress inör dagen D..

• Mistefy

Det förstår jag!!
    Hoppas verkligen att det blir bra!!
    Skönt att du fick en tid så fort i alla fall.

• lillamini

ja det e bara att hoppas på det bästa..
    hur som helst är det skönare att veta än att gå i ovisshet

• Mistefy

Absolut!!
    Håller tummarna!!

• Efter 11 år är det min tur

Tänker på dig,hoppas i allt att ni får en fin bröllopsdag och en god jul/Anna

• Efter 11 år är det min tur

man kan ju hoppas på det bästa,som sagt kan man ju blöda även om man är gravid...Håller tummarna

• mooogn

Håller tummarna för att det inte är missfall! /mooogn

Svar på tråden missfall 10dagar före vigsel? ..