Nu har jag gjort det igen..... del 7
denna helgen firar väl ortodoxa jul?
denna helgen firar väl ortodoxa jul?
själv kan jag skryta med ovanligt fina naglar, vårdade på salong de senaste månaderna - eftersom jag har tageltjockt hår och samma kvalitet på naglarna är de hårda som flinta dessutom - men detta är baske mig första gången i livet som jag inte har dem nerklippta till max o med avbitna nagelband...
gissa vad? Jag har vart på gym! 40 min på löpband, blev det - kan det bli mer än en engångsgrej så vore det toppen. Har gått o sugit på det hela helgen o inte kommit iväg men när jag kom hem idag så kröp det i mig över att få GÖRa nåt - så marsch iväg, blev det!
jag inser att jag är lyckligt lottad med naglarna, fö. just nu måste jag ta bort flagigt lack bara för det är osnyggt.
Hmm, snö - sånt slipper ju jag... men jag ska återuppta körträningen efter juluppehåll här...
good for you! Hur funkar det att öva med maken då?
Själv märker jag att jag har oändligt mycket mer tålamod än för t ex 10 år sen o så har jag en "körlärare" med stort tålamod själv - men hur situationen hade funkat med t ex maken eller nån vet jag itne rikigt?
Juste!
Jag kan ju ärligt erkänna att jag för tio år sen inte hade pallat med att misslyckas 28 gånger av 32 försök med att parkera o så... o jag vet fortfarande inte hur jag skulle reagera med t ex maken som instruktör... tur att ilskan går över med åren...
tänk då att jag fått börja med det, utan körträning innan!
Fördelen är ju att jag lär mig manövrera bileländet.
stackars muffins!
är sis på semester?
är vi inte vilsamma då då?