• 3Maj08

Brudsko, Gyllene Gripen, Pris?

Jag har blivit erbjuden att köpa ett par brudskor av märket Gyllene Gripen som är begagnade av en Brudbutik men hittar inte på de på nätet.

Någon som vet vad de brukar kosta eller vet en internetsida där de finns?

Vill veta om det priset jag får köpa dem för är bra...

• Svar på tråden Brudsko, Gyllene Gripen, Pris?
  • lillan31

märket gyllene gripen säljs på skopunkten, och brukar vara väldigt billiga.

• Igia

köp tre betela för två har ju de....

• lillan31

ja just ja, det stämmer!

• lillan31

3Maj08: hur mycket har du blivit erbjuden att köpa dem för?

• 3Maj08

:_ och de har vart använda en gång vid en visning... hrm.. alltså ett billigt märke.. då känns d inte så lockande.. tänkte om det var 1000:- skor.. men men.. har en liknande bild i mitt galleri på hur de ser ut i största allmänhet.

• 3Maj08

Nu finns de i mitt galleri, den exakta skon. Någon som vet vad de kostar?

• lillan31

alltså, de dyraste skorna (ej stövlarna då) brukar kosta runt en ca 249kr där.

Du kan gå in på skopunktens hemsida, fast där syns ju inte vilka som är av märket gyllene gripen o inte

• 3Maj08

O jag skulle få köpa de för 500:-.. känns ju inte speciellt sjysst

• Lilla My

Nej, det låter som att de försöker blåsa dig. Eller så vet de inte själva var skon kommer ifrån. 100 spänn skulle kanske vara rimligt.

• Äntligen är det min tur

Jag såg dom på skopunkten för 99:- där för ett tag sen.... Så köp dom för 50:- så är det ok! Inte mer!!!!

• 3Maj08

ok,, ja d är nog så att hon inte vet vad de kostar.. tänker inte köpa dem iallafall, vill inte tala om att jag vet att de kostar 99:- heller...tack för era svar!

• 8108

Oj det var ett överpris i sånna fall!

Säker på att säljaren inte vet hur mycket(lite) de kostade från början?

• 3Maj08

Det var iu en brudbutik som jag blev erbjuden att kölpa dem. Hon hade anvönt de på en visning och jag vet inte om det var hon elkler ngn annan som köpt dem, jag frågade inte men hon ville ha 500:- för dem iallafall. Jag fick hem dem för att prova o fundera men lämnade tillbaks dem idag i hennes brevlåda som vi kom överens om, om jag inte ville ha dem.

Svar på tråden Brudsko, Gyllene Gripen, Pris?