• first lady

vilket skulle ni välja som frieri?

Hej
    Undrar hur ni tycker jag ska gå till väga med ett frieri,
    med middag, ljus och mys. Sen att ge över en ring med texten frieri.
    eller mysig middag,levande ljus och sen förhoppningsvis följer han med in till sovrummet, när kladerna faller har ja ett par trosor med texten .....do you merried me?
    Det första är ju mer traditionellt, det andra med humor i.
    Vad tror ni ???

• Svar på tråden vilket skulle ni välja som frieri?
  • Celeste97

Ganska ofta har vi fått frågan hur frieriet gick till av släkt och vänner. Så det kan vara värt att fundera vilken historia ni vill berätta i efterhand...
    Lycka till!

• SpookyandKira

Ar stavningen pa texten en del av humorn i tros-frieriet?

Du kan ju alltid fria med underkladerna, men beratta version #1 fr familjen

• viktualia

First lady - välj det som känns mest "ni". Mig skulle inget av det passa.... men det är en annan historia...

sen kan jag inte låta bli: heter det inte "will you marry me?" på mer korrekt engelska?!

• pandis2405

Hmm, killar har en tendens att slita av underkläder utan att ta så mycket notis om dem, vore ju trist om han missade budskapet. Men det vet du nog bäst hur din kille är

• Zozo

ASG *ser framför mig hur TS springer efter m2b naken viftandes med underkläderna - men LÄS da!!!*

• Blomsterbrud

Jag tycker ju underkläderna låter roligast men oxå mest högrisk, samt tålamodsprovande.
    Om du nu inte ska äta middagen i underkläderna förstås

• Bluerose

Jag röstar på den med trosorna :)

• first lady

Jag tänkte inte på det där om att vänner skulle fråga hur frieriet gick till. Kör på utan tros iden.

Svar på tråden vilket skulle ni välja som frieri?