Januari februaritråden 08 del 3
jag fortsätter att haka på er lite om det går bra. Jag behöver nämligen lite rå (igen) men denna gången rör det inte klänningen. (Det kommer väl så småning om ) Hade en ganska så trist diskussion med en släkting igår och blev väldigt besviken. Hon är min "halvkusin" och egentligen har inte vi någon kontakt men hon blev bjuden iallafall som en trevlig gest från oss. På lördagkvällen träffade hon min syster och skäller ut henne för att hennes pojkvän inte är medbjuden. Syrran står så klart på sig och meddelar att hon inte har något med inbjudningarna att göra. Till saken hör ju också att hon byter pojkvänner som underkläder. Hon fortsätter med spydigheter och sånt till syrran igår och jag blev ju såklart arg, har fått nog av hennes fasoner-hon gör alltid sig ovän med min syster. Jag sms:ar henne (hade jag ringt så hade jag nog bett henne fara å flyga) och talar om att ifall hon har problem med inbjudningarna så ska hon ta det med mig och får såklart ett väldigt spydigt svar av henne. Både jag och min blivande vill stryka henne ur gästlistan, men jag vet inte om man kan göra så!? självklart svarade jag henne att man naturligtvis ska kunna fråga om pojkvän kan få komma men att jag tyckte man kunde välja en bättre attityd för att få igenom sina önskemål. Jag kanske är otydlig nu och rör ihop det men jag är ganska arg kan jag erkänna. Just nu känns det som om jag vägrar låta henne ta med pojkvännen av ren princip för att hon betedde sig så illa. Hur hade ni gjort?