• Lovedjuret

BT-träff i Stockholm?!!!!

Hej alla glada stockholmare!
    Är ni sugna på att träffas? det har diskuterats på chatten och det vore väl helskoj?!

Vad sägs om söndagen den 4´e maj?
    Kanske har ngn ett bättre förslag och kanske en ide om var vi ska ses..

Kramizzar
    Ninis

• Svar på tråden BT-träff i Stockholm?!!!!
  • Lovedjuret

Tycker att alla som hänger här på BT och vill träffas kan komma, spelar väl ingen roll, om man är gift eller ska gifta sig i framtiden? ;)

Ska själv inte gifta mig föränns om två år, men det har väl ingen nåt emot?!

• Lovedjuret

Någon som har nån bright idé om fik, eller annat ställe att träffas på?

Vilken tid passar folk?

• Charlie

Lokalen beror lite på hur många som kommer. Kl 11?

• *mickis*

Jag kanske ev. kan ta mig dit...beror på vad jag hittar för priser på tåg el. buss. Önskvärt är i så fall ett fik nära stationen.....om ingen kommer o hämtar mig där förstås....:D

• Nussan

Jag är intresserad! Gärna inte före 14.00 men går det inte så kan jag kanske ändra mina planer!!
    Nussan

• Lovedjuret

Rosendals värdshus på djurgården förslogs just som mötesplats på chatten, vad säger ni om det?

Mickis, jag kan möta dig på stationen om du kommer!

/Ninis

• Charlie

Nej snälla, inga värdhus på djurgården Kan vi inte ta en enkel fika i centrum så att alla har lika långt att åka? Och ha råd?

• Lovedjuret

Då föreslår jag Trädgårdscafeet Rosendal istället, mer som ett vanligt fik och fantastisk miljö, och mkt plats! Om även västeråsfolk ska hinna så måste det nog bli senare än 11.00 vad sägs om 13:00?

Vad tycker ni tjejer?
    Kram
    Ninis

• 30 aug2003

Jag kan den 4 maj.
    Vi kan väl höras närmre?
    Kramar till alla som vill träffas

Svar på tråden BT-träff i Stockholm?!!!!