Frisör nära Flen?
Jag ska också fixa mitt hår och smink i Katrineholm men då hos Eleganza. Dom hyr även ut brudkläder så det känns tryggt, håruppsättningar är det som dom gör mest så dom kan sin sak
Jag ska också fixa mitt hår och smink i Katrineholm men då hos Eleganza. Dom hyr även ut brudkläder så det känns tryggt, håruppsättningar är det som dom gör mest så dom kan sin sak
Ojj nu vart jag nervös.
Jag gick alltid till heaven or hell när jag bodde i katrineholm.
Men trodde ändå att eleganza var duktiga på håruppsättningar.
Jag vet att hud och hår inte är sååå bra. Eller bra är dom men mitt hår tog 5 timmar när jag skulle på balen.
Men om man går på en konsultation först så kan det ju inte bli så himla fel sen?
Hon som jag pratade med var jättegullig, hmmm....
Hela dig? Har jag inte ens hört talas om fast jag bott där i hela mitt liv?!
Kerstinbodastugan?! hmmm....antar att det måste vara i närheten av kerstinbodagatan/nävertorp...Ingen aning...Eller är det dom som ligger där brevid banken förresten?
Usch nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.....!!!
Måste ju fixa det snart ju!!!!!
Finns det verkligen ingen som har nått gott att säga om Eleganza?
Jag bor inte i sthlm nu.
Jag bor i en ännu mindre stad än katrineholm(om det är möjligt) jag håller med dig, floristen här säger detsamma typ en vecka innan.
Men fotografen som jag har bokat i katrineholm och likaså kyrkan och festlokalen är redan fullbokat. Fotografen ringde mig för ett par månader sen för att kolla bokningen och flytta den lite bara för att det var sånt tryck.
Min släkt är inte så stor, så det finns inte direkt nån lämplig kandidat som skulle kunna prova.
ja vi ska ha Per-Arne, och Drotz, och julita skans, och gifter oss 080808
Vart ska ni gifta er?
Vart ska du göra ditt hår? Ska du även göra naglar? Var i så fall?
Oj Strängnäs, det var en bit
Jag gick också alltid till Heaven or hell men min frisör där gör inte heller uppsättningar.
Berätta hur hon var, när du varit där.
Händer och fötter? Är det dom som ligger nästan på stan? Mitt emot mäklarna?
Jag gjorde mina naglar på hudvårdsguiden en gång, vart bra men inte så som jag skulle vilja ha till bröllopet...
Ja det var en bra kompremiss!
Ja precis det är filippa frisörerna som ligger där uppe också. Jaha så dom har öppnat nåt manikyrställe där.
Ska du prova dem också först?
Eller litar du på att det blir bra?
ja just det! Dom har jag hört talas om nu när du säger det. Min bästa kompis brukar gå dit!
Hon har alltid klippt sig hos tjejen (maria?) när hon jobbade på hud o hår.
Hmm, kanske ska tänka över mitt beslut då.
Har ni bokat tid på kerstinbodastugan? Vad ingår där? make-up? påklädning? dricka + tilltugg? konsultation innan?
Ja vi ska ha Drotz och Per-Arne...Miss Blue vart ska ni viga er?
Vi ska gifta oss i Julita Skans kyrka, precis som Ester W