• Pingi

Frisör nära Flen?

Jag rekomenderar inte Eleganza hon total förtörde mitt hår vid en klippning och jag grät floder efter det. Jag kommer att välja Heven or Hell i Katrineholm för frisyren och sminket bestämmer jag efter provsminkning hos några olika.

• Pingi

Hud och hår är inte så himla bra men dem är ok, dock långsamam som du nämde. Eleganza är kanske bättre på uppsättningar. Men jag har problem hår så frisyren blev helknäpp och ca 4cm lång på kortaste stället och då hade jag bett om page och nämt att jag sparade ut håret till bröllopet och inte ville ha uppklippt men det skulle bli så fint om hon bara fick göra så och så och ibland står man ju inte på sig och tänker att frisören vet bäst. Men om du ska ha en klassisk frisyr som du vet att du passar i så är det nog bara att stå på sig så blir det nog bra, vill inte skrämmas i onödan.

• Pingi

Du gifter dig inte förens den 8 aug eller hur? Katrineholm är väldigt anorlunda mot sthlm när det gäller bröllopsplanering, vet att du har bott här men har du pratat med typ florister,bageri osv härifrån om bröllop? Dem tycker jag är helknasig som vill boka nu gifter mig den 4okt och tycker att om jag kommer in veckan före så ordnar dem det. Tror inte att du behöver oroa dig om tider osv och att du behöver fixa saker snarast härifrån. Du kanske har släkt kvar här som du kan besöka och testa eleganza innan uppsättningen så du själv kan bilda dig en uppfattning vilket jag tror är bäst för dig.

• Pingi

Ska ni ha Per-Arne som fotograf? Julita är väldigt populärt, samma sak med Drotz och Augusti är ju den månad alla gifter sig i nuförtiden så du har det nog lite svårare.

• Pingi

I strängnäs domkyrka ska lägga upp sidan och bilder så småning om. Så jag får planera i en annan stad med, men jag gör hår osv här vilket gör det lite lättare.

• Pingi

Jag tänkte göra mitt hår på heven or hell men min vanliga frisör där gör inte brudfrisyrer så jag ska testa att klippa mig hos tjejen som gör dessa innan jag bokar tid. Jag tänkte göra naglarna hos "händer & fötter" på drottninggatan men ska testa dem med innan jag bestämmer mig. Jag är från stockholm från början så strängnäs ligger jätte bra till, då den är lika långt för båda släkterna att åka.

• Pingi

Det ska jag göra ska nog dit inom 3veckor i varjefall
    Händer och fötter ligger på övervåningen i ett gullt hus tillsammans med en frisör mitt emot ytterwalls och jag tror det är en mäklar firma. Det va bra att jag fick veta att hudvårdsguiden inte är så bra för jag funderade på dem med men de var dyrare på manikyren och jag vill helst ha någon som enbart gör fötter och naglar de brukar vara bättre, får vi hoppas i varjefall.

• Pingi

Ja, jag är från Sthlm från början men har bott här ett tag nu och lär stanna då vi köpte hus i sommras. Någon av er som fortfarande bor kvar?

• Pingi

Katrineholm är trivsamt, min sambo är från viala så han har nästan också bott här hela sitt liv. Jag skulle bara flytta härifrån om jag verkligen var tvungen på grund av jobb eller liknande.

• Pingi

Så sant, så sant hade nog inte hamnat här om det inte vore för den. Men du bor väll kvar i södermanland?

• Pingi

Det står att utläsa ganska mycket på din bröllopsida och jag kommer specielt i håg den eftersom vi bla är lika gammla och din blivande bara är två år äldre än min blivande vilket gör att jag tycker din sida är jätte rolig. Dessutom bra gjord och det är alltid trevligt.

• Pingi

Han är 75 dvs 33 i år. Magnus Askerlund. Någon du känner?

• Pingi

jag ska fixa med bilder snart hoppas jag och försöka få upp bröllopssidan till i mars i varjefall förhoppningsvis fins det någon bra blid där som du kan se då.

• Pingi

Har inte frågat, så fort jag har sidan uppe så mutrar han bara, är nog lite här för ofta, men jag ska fråga nästa gång han är hemma och vid datorn.

• Pingi

Var det någon mer som visste om de nere på mejerigatan kerstinboda "hela dig" gjorde något mer än bara frisyrer? Några behandlingar?

• Pingi

Oki ska kolla nu vet jag var de ligger i varjefall

Svar på tråden Frisör nära Flen?