• järved­sullis
    Äldre 7 Dec 11:56
    4133 visningar
    12 svar
    12
    4133

    Ö-viksbrudarna, vart tog ni vägen?

    Kändes bra att ha lite lokala diskussioner. Jag skulle gärna fortsätta med det.
    Själv har våran planering vänt i lite mindre roliga och trivsamma svängar. Vårat värdpar har avsagt sig "uppdraget" eftersom deras relation är i en riktigt djup svacka. Direkt blir man ju ego, men vi har inte kommit på några andra....

    Som lite stämmningshöjare tänkte jag gå och pröva lite klänningar idag tillsammans med mamma. Under julhelgen ska vi titta på inbjudningarna som våran kompis har trixat med,spännande det här.

    Hur går det för er andra?

  • Svar på tråden Ö-viksbrudarna, vart tog ni vägen?
  • järved­sullis
    Äldre 18 Dec 09:26
    #3

    var och prövade klänningar för några veckor sedan tillsammans med mamma. Oj, vad kul det var!
    Det stannade vid två stycken som jag kände mig fin i.... men jag har ju blivit erbjuden att få en uppsydd klänning, så jag tror jag håller fast vid det.

    Under jul ska vi träffa hon som gjort våra inbjudningar och välja ut något som känns bra. Det är så spännande just nu!

    Ni då?

  • järved­sullis
    Äldre 22 Dec 08:47
    #7

    Jag var på festprissen och provade. Hon ville ha mellan 1800 och 2000 i hyra för de klänningar jag provade, men hon har tydligen väldigt mycket nytt på g in.

    Eftersom vi ska gifta oss ute på Själevads hembygdsgård blir det ju en lite enklare klänning. Blir kanske lite udda att komma i en klänning med stort släp osv och så är man i en ganska "enkel" miljö. Vi ska ju ha middagen upp på rundlogen...

    Vi har sagt att bekvämt ska vara vårt ledord för våra gäster. Tex tror jag inte min pappa vill hålla tal inför så många gäster... på listan har vi 125 med barn om alla kommer!

Svar på tråden Ö-viksbrudarna, vart tog ni vägen?