• friis

OT; vad hände med Serenity (charmed??) och Waersta???

Är det ngn som vet?
    De skrev så roliga inlägg!

• Svar på tråden OT; vad hände med Serenity (charmed??) och Waersta???
  • Pumpkin

Charmed finns fortfarande kvar här...

• Majsis2008

nepp hon finns inte kvar, för hon kommer inte in på sidan....då blir d error...nåt har ni gjort då hon försöker varje dag...

• Majsis2008

hon finns kvar, men dom senaste 2 veckorna har hon varit blockad...konstigt att d helt plötsligt går....hmmm

• Pumpkin

Som sagt, hennes användarkonto finns fortfarande kvar men om hon är blockad just nu eller inte vet jag inte. Tillfälligt blockad blir hon ju när hon drar på sig varningar.

• Majsis2008

mmm men jag vet lite mer än så men d tänker jag hålla för mig själv...d konstiga är att hon blev blockad från FL med...men där har hon avreggat sig nu...

• Pumpkin

Jag antar att du vet vad hon sagt till dig och det kanske inte är hela historien, det vet inte jag. Att hon blir blockad är i alla fall på skäliga grunder och det faktum att hon blev blockad från FL är också fullt förståeligt och har ingenting med hennes varningar här på BT att göra.

Majsis2008 skrev 2007-12-04 14:00:20 följande:
    mmm men jag vet lite mer än så men d tänker jag hålla för mig själv...d konstiga är att hon blev blockad från FL med...men där har hon avreggat sig nu...
  • Majsis2008

nänä, nu drar jag mig ur denna diskussionen innan jag med råkar illa ut...

• Pumpkin

Okej

Kom bara ihåg att vi inte varnar/blockar medlemmar för skojs skull, oavsett vem det är.

• blendie

Men finns lillsessan kvar här eller?

Svar på tråden OT; vad hände med Serenity (charmed??) och Waersta???