• friis

OT; vad hände med Serenity (charmed??) och Waersta???

Är det ngn som vet?
    De skrev så roliga inlägg!

• Svar på tråden OT; vad hände med Serenity (charmed??) och Waersta???
  • PennyJenny

Serenity valde att lämna forumet under en tid. Tror det var för att hon kände att det var svårt för henne att balansera sin proffesionella roll (som är inom bröllopsbranchen) och sin privata här på forumet. Det lät dock som att hon planerar att komma tillbaka senare.

• friis

Så tråkigt!
    Hoppas hon kommer tillbaka!

• Liinda_e

dom och jag och en del andra...vi tröttnade på den trista atmosfären som spreds.
    men hon har en blogg på metrobloggen . se

under namnet lillsessan

• friis

Tack!
    Hoppas ni hittar hit igen

• Majsis2008

charmed/lillsessan är avstängd från både BT och familjeliv...men som nån tipsat om så har hon en blogg på metro...så hon kommer inte tillbaka hit...

• 8108
    Majsis2008 skrev 2007-12-04 10:06:17 följande:
    charmed/lillsessan är avstängd från både BT och familjeliv...men som nån tipsat om så har hon en blogg på metro...så hon kommer inte tillbaka hit...
    Varför blev hon avstängd på FL?
  • Majsis2008

tänker inte skriva d här, men ville bara förklara att hon aldrig mer kommer vara här tyvärr

• be happy

BT är lite tråkigare nu tyvärr...

• Majsis2008

ja, men d e så d är tyvärr....jag vet vad som ligger bakom men vill som sagt inte skriva d här för då får jag väl oxå en varning...

• mooogn

Visst var/är de trevliga men sådant här händer hela tiden på BT! Jag har hängt här sedan sommaren 2003 och det är liksom "naturens gång" att några färgstarka personer dyker upp, rör runt i grytan och sedan försvinner (händer varje år). Världen går inte under för det

Svar på tråden OT; vad hände med Serenity (charmed??) och Waersta???