• Roccosgirl

Papper till Festprogram???

Jag letar febrilt efter papper att beställa, vill ha en fin färg, hellst orange och lite styvare papper, gärna lite ruggligt eller så, om ni föratår hur jag menar...

Skicka efter färdiga blir ju jättedyrt
    Räcker med att inbjudan kommer kosta oss en dryg tusenlapp, för att jag inte fått tag i något enklare men fint att fixa själv...

Hjälp????

• Svar på tråden Papper till Festprogram???
  • ILuv2BwU

Jag kopte mina papper till festprogrammen pa Bokia. Tror jag betalade runt hundringen for 40st (el natt sant) De var lite styvare och fanns i otaliga kulorer. Men de var dock inte "uppruggade" som tex vaxt papper eller sa, men det kanske gar att fixa med ett mjukt sandpapper?? Jag har ingen aning men det kan ju vara vart ett forsok

• Roccosgirl

Jag har hittat ett på bokia, som är ruggligt, de kostar 4.95kr styck. De hade inte så många hemma som jag behöver, och det gick inte att beställa fler... allt för kunden va???
    Skyllde på frakt för så lite, mm mm mm
    Men inte första gången de varit rent ut sakt otrevliga mot mig... så vart vänder jag mig nu???

• lillaj

Vi köper papper och inbjudningskort till våra trycksaker på bokia, både finast och billigast, har tänkt A4 vikta till vigselprogram men kommer använda vanligt skrivarpapper A4 till festprogrammen eftersom det annars blir måååånga papper (16 sidigt till 60 pers). A4 på bokia med lite strukturerad yta 2,5 kr/st när man köper fler än 10 eller nått sånt.

• Roccosgirl

men de har ju inte den färgen jag vill ha, saknas ett tiotal... det finns en hemsida, men där kan man bara beställa böcker, inte papper...

Vill ju ha orange juh!

• Fröken Figo

kreatima på sveavägen har papper som du beskriver. inte så dyrt

• Roccosgirl

Det blev på bokia till slut, fick ta två färger, lägga varannan typ, det blir nog bra! Rött och orange har vi som tema!!!

• 080426

Är det någon som vet om cchobby har någon butik eller går det bara att handla på nätet?

Svar på tråden Papper till Festprogram???