Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

    Göteborgsbrudar 2008 del 2

    GOd morgon tjejer!!

    Mrs d vilken gullig vän :)

    Astriden du fyller år vad kul :)

    Skall vi säga då fika Onsdagen den 20 Februari:

    Amor - Veronica

  • Amor Eterno

    GOd morgon tjejer!!

    Aybee oj Slottet är ju så underbar vackert hoppas hoppas ni får ett pra pris :) Och att det kan gå vägen!

    Astriden vad fint skrivit skall nog tjuvkika lite på det med :)

    Idag har jag och m2b 1 års förlovningsdag, för exakt ett år sedan gick vi en kväll på gå gatan vid stranden i Brasilien på ett strand område som heter Buzios då han gick ner på knä och frågade mig om jag ville gista mig med honom .

    Jag lipade och sa JAAAAAAAA, brasilianare som var där klappade och hurrade kom fram och gratulerade :)

    Så ikväll skall jag köpa en stor vacker vit ros och laga lite pasta duka fint i vardagsrummet och äta god middag! Han skall få en inbjudan till stand up komedi på Ruby latino den 28 Februari så vi skall äta mat och se Johan Glans! Hoppas det blir lyckat!

  • Amor Eterno

    Malin lars kan du inte skriva sedan hur det gick, jag skal ju dit nästa vecka, oj så mycket frågor!!!

    Jag har skrivit ner lite!!! Hoppas allt går bra idag!

    Astriden detta med korgar vid toaletten är ju så bra idé skall se hur toaletterna är på Aschbergska..

    Tack, ja det är romantisk!! jag är en sucker för romantik!!! :)

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!

    Astriden: Jag vill oxå till Malaysia tänker precis som du inte så exploaterat än, kan tipsa om bra paket på www.passport.nu :)

    Och även www.jambotours.se

    Kul att du har bokat maldiverna sååååååå underbart!!

    Majsis vad bra att du skciakr ut dem nu :)

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!

    Grattis Astriden på födelsdedagen! Vad fin present!!

    Vill oxå ha en ny kamera!

    Är nyfiken på Malinlars möte igår!

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!

    Mrs d: Jag bokat en stand up show på rubyrisotada den 28 februari då skall Johan Glans vara där det blev ett paket med mat och show!!

    Stjärngudinnan: Allt är hemma nu gud vad det måste kännas bra :)
    Jag har ju lite svårt att bestämma mig om jag skall ha slöja enda ner till slutet av klänningen eller inte, jag har ju sett mantillas på e-bay som jag tycker är såååå vackra har beslutsångest!!

    Stenis: Kuredu gud vad underbart det ser ut, ni kommer ju ha det superromantisk!!! Och flytt snart, det är ju så underbart att flytta till nytt :)

    Malilars: Vad skönt det känns att höra detta, vi skall dit på tisdag nästa vecka. Vill veta om maten osv om hur mycket man själv kanske får ta med?? Skulle vilja ha frukt och chokladfontän ute på terassen när gästerna kommer dit så får de champagne osv... Sedan skall vi ha soppa och bröd på kvällen.. sist sa hon at det inte var någon större problem får se vad hon säger!!!
    Hur länge skall ni vara där??? Visst var det så att de hade öppet till 02.00 sedan fick man betala extra för den personalen som stannar kvar om man vill vara kvar längre...??
    Hjälper de med att skära upp tårta osv??? Ser de till toaletterna så att de förblir rena??

    ojoj det blir visst en massa frågor!!!

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!

    Idag har ingen utav våra klockor ringt! Vi gick upp fem i 7, panik nää så farligt var det inte men jag skall nu hemifrn ville bara titta in!! :)

    Mrs d, www.rubyrisotada.se om jag inte minns fel man kan boka 2 eller 3 rättters mat eller bara en räkmacka +öl.. Men väljer själv, jag har aldrig varit där så det kommer att bli spännande att se men har hört att maten är god!!

    Spelar ju ingen roll om vi går på samma bara kul tycker jag!! :)

    Iväg nu tjejer kram på ALLA HJÄRTANS DAG!!!

  • Amor Eterno

    Förresten grattis LÅNGSERUD!!

    KOmmer ihåg att du fyller år idag, grattis gumman :)

  • Amor Eterno

    Astriden låter som en perfekt dag!!

    Ser verkligen fram emot det :)

    Jag handlar tidigare ingen fara med det jag betalar sedan har jag kvittot!

    Jag är med och tycker du skall boka detta :)

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Då är det fredag idag och det känns såååååå skönt, vet inte heller var jag skall fixa mitt hår jag och tärnorna.. Spanar lite på det där :)

    Aybee 16 månader gud sååå söt, jag vill att vi börjar med barn direkt efter bröllopetl. Det senaste året så har moders känslorna bara svallat upp :)

    Angående hippan så kommer detta bli perfekt tycker jag!! Jag hade ju nyårsfest här hemma och vi hade tre rätters middag till 10 personer med tilltugg + natta mat och det gick ju på 120 kr bara så jag tror att 100:- räcker mer än väl blir kanske tom mindre...

    Vad gör ni till helgen då??

    Själv blir det hålla på med inbjudningarna ikväll, imorgon städa och stryka medans m2b håller på med trädgården med min pappa!!
    Sedan skall vi på barnkalas en stund sent på eftermidddag så mitt brorsbarn Robin fyller 7 år! Har önskat sig en turtles dräkt :)

    Söndag blir det lite lugnare under dagen och på eftermiddagen skall jag ha lite fika för min mammas vänninor som kommer och ser huset och jag passar på att ge några utav injusningarna.
    Sedan skall jag posta resten på söndag kväll!!!!

    Söndag blir det

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!

    Fick ett samtal ifrån Nöjesvärdaran, fattar ni att de skall ha typ 12.000 kr för att ha en person som sjunger och en som spelar piano i kyrkan!! Jag trodde det skulle liga kanske på 3-4000 kr de jobbar i 10 minuter!

    Nej inget för mig! Jag skulle ju vilja ha någon som kan spela gitarr.. Skall se om kyrkan kanske har någon de känner??

    Underbart väder vi har :)

  • Amor Eterno

    GOd morgon tjejer!!

    Jag har igår städat, tvättat och strykt en massa klädder.. Känns gott och jonas och min pappa varit ute i trädgården nästan hela dagen och beskärt träden och fixat.. Så duktiga..

    På kvällen var vi på barnkalas en liten stind sedan hemår igen och hålla på med inbjudningarna och göra färdigt vår hemsida, bara ett få saker till på hemsidan så är allt färdigt!!

    Men ni kan tjjuvtitta lite om ni vill

    varandag.weddingannouncer.com/

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!

    Haft hur mycket som helst på morgonen, tack för alla svar om hemsidan, jo har suttit en del med den under helgen, idag har jag 5 inbjudningar kvar så skall jag köra till posten med dem imorgon :)

    Barba skall fixa så att man kan lämmna en hälsning :)

    jag tycker att SOHO låter toppen vilken tid?? Skall vi säga 17.00 eller 1730-18.00 ??

    Astriden jag tyckte det var en grym idé att boka manikyr åt mannen :) Skall skriva upp det omedelbums åt min Jonas :)

  • Amor Eterno

    Hejsan och välkommen 2580.

    Cristal inte skall du vara ledsen, försök tala med din kille och säg att du är missnöjd och ledsen han kommer säkert att förstå dig! Kram ifrån mig! Hoppa det löser sig!

    Sitter och dagdrömmer om sommaren som kommer och kom och tänka på bikini, vet ni vart man kan låta någon sy en bikini till en?? Jag har ju mycket större överdel än underdel och måste ha bygel upptill och vill ha en speciell trosa till min latino ass (som jag är stolt över ändå) hihihi

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!

    Japp mardrömmarna är hemska, grund hoppas det verkligen går över snart med vageln??

    Cristal gumman imorgon känns allt bättre så brukar det vara för mig måste sova på det!!

    Mrsd japp vill sy en bikini har hört att en tjej hade gjort det och det passade henne perfekt!!! Får nog forska lite på det!

    Skall göra de sista inbjudningarna nu! Ses imorgon bitti tjejer!

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Just det astriden när skall vi betala??

    Idag har jag gjort en hel del med bröllopet, och skall göra en schema efter det!!

    Vi var på aschebergska eken och jag är sååååååå nöjd att vi har valt det stället då de är sååå hjälpsamma. agneta som jobbar där vi åt lunch först och sedantalade vi bröllop och en massa detaljer, har fått svar på en massa som jag hade är så glad.
    Hon skulle se om vi kunde ha borden som vi önskade som en kvadrat så sitter 8 var och då blir det 15 bord..
    Då kan man ha en centerpiece i mitten, blir det avlånga bord blir det kanske kandelabrar och 2 små blomster arrangemang med bara 1 elelr 2 blommor i. Svårt med bords dekoration.

    Var sedan iväg och tittade på blommor!! Jag skulle nog behöva lite hjälp ifrån någon utav er den dagen om ni kan det är för att hämta och lämna blommor i lokalen, ställa dem på bordet och så kanske max 1-2 timmar på bröllopsdagen.. Om det är någon som kan tänka sig ställa upp, så hjälper jag er med vad som helst tillbaka på er dag, vad som helst om ni behöver någon som plockar buffé eller hämtar eller kör något till någon!!

    Vi kan ju tala mer om det längre fram :)

    Grund skönt att ögat börjar bli bättre, inte kul och så känsligt vid ögat.

    Astriden du fick ha hunden med dig det är ju super snällt och alla måste ha älskat henne :) Hon är ju såååå underbar.

    Aybee vet inte hur man gör det vännen men man kan kanske blocka??? Vet dock inte hur?

    Carinok : Ja man kan få inflammation om man borstar för hårt, en bra tandkräm är ju sensodyne nu när tänderna är känsliga. Även bikarbonat kan du ta på tandköttet.

  • Amor Eterno

    God morogn tjejer!!

    JApp idag träffas vi vad kul :) Tack för det tjejer bröllopet är den 30 augusti vet att många utav er kanske inte är hemma, men vi får se hur det blir :)
    Vi pratar om det idag :)

    C&K tack men min pappa fyller år nästa helg då skall vi boka bord och gå på middag! Men tack, och vi ses ju hemma hos mig sedan!

    Allt känns så skönt, postade inbjudningskorten igår!!!

    Men vet ni vad, jag tänkte att jag skulle göra en preleminär bordsplacering och till min förvåning fy f** vad svårt det är!! Man vill blanda samtidigt som jag måste placera dem från portugal med portugiser osv.. Gud så svårt!

    Ser framför mig låååånga kvällar att planera detta!!!

    Onsdag och efter fikat hem och titta på Greys Anatomy :)

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Gud vad kul vi har är såååå glad att vi träffas :) Och SOHO som är så mysigt! Skall oxå lägga mmig och mysa med min man.

    Pussssss

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!

    Idag blir det väldigt lungt på jobbet då tre st är sjuka, skönt att det är sååå tyst!

    Ja igår var sååå trevligt berätta till m2b om vår fest han bara skratta!!! :)

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!

    Så kul att du har hittat tillbak avi har saknat dig :)

    Majsis tänk på att man sväller lite ner man är nervös och varm oxå :) Så skorna komer att passa perfekt!!

    Astriden den listan har jag printat ut och läst hur många gånger som helst!!

    Stjärnis älskar att få blommor :) Vad söt han är!!

    Jag fick en överraskning jag med idag åkte jonas och hämta min ring!!! åååååååååhhhhhhhhh såå fin jag vill ha på mig den hela tiden!!! Han säger nej!!! :) Han skall gömma den säger han!

    Vill ju ha den hela tiden nu! Kom i så läcker svart lackad stoor box ifrån danidos!

    Är så lycklig passar perfekt!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008 del 2