• Svar på tråden Ännu mera rödbetor
  • fru Trul

Puff, puff, nån måste väl ha nån pinsam historia vi kan garva åt?

• Fröken Figo

I allmänhet menar du? Behöver inte vara bröllopsrelaterat?

Jag vet att jag gör bort mig hela tiden så jag borde ha massor med historier att berätta... bara för det kommer jag inte på nån nu.

Ska tänka lite...

• fru Trul

Nä det behöver inte vara bröllopsrelaterat, bara allmänt pisamma historier om hur vi gjort bort oss.

Jag går väl först ut med en kul historia om min virriga utarbetade m2b. Min blivande hade efter en väldigt jobbig arbetsvecka duschat på jobbet, klätt på sig å tagit spårvagnen hem. Han tyckte det var lite småkyligt ute men tänkte inte så mycket på det. (Sensommarkväll får jag väl tillägga.) När han väl kom hem så upptäcker han förskräckt att han åkt hem i boxerkalsongerna, han har alltså GLÖMT ta på sig sina byxor!

• Indil

Den här vill jag ha bland favoriterna!
    Hoppas på många fler skojiga historier. Ska försöka komma på några själv också

• ILuv2BwU

Vi hade fest med jobbet for en massa ar sedan och for att gora en lang historia kort sa brande jag rumpan pa ett bastu -aggregat (jag looooovar att det inte var alkoholrelaterat..fniss*) Ont som attan gjorde det men tankte inte mer pa det just da.
    3 dagar senare satter jag mig pa ett plan och ska aka och mota m2b i Canada. Nar vi kommit upp i luften kanner jag hur mina byxor kanns fuktiga langst efter benet. Efter en tur till toaletten inser jag att jag hade fatt en GIGANTISK brannblasa pa rumpan som da hade spruckit och vatskade sig for fullt. Forsokte hitta nagot forband i handvaskan, men no luck, Som sagt noden har ingen lag och av alla saker som man kan bara med sig sa hittade jag en binda och en tejprulle. Sagt och gjort, bindan trycktes fast och jag tejpade flera varv runt laret.
    Belaten gick jag och satte mig och efter nrg varktabletter flot resan pa ratt bra.
    Val framme och vi kliver av planet (du vet den dar gangen som leder upp till gaten) sa kanner jag hur mitt lilla "forband" sakta men sakert glider ner for benet. Tanken pa att nagon skulle se en binda sticka ur mitt byxben lockade inte sarskillt, sa jag plockade upp min mobil och lutade mig lite nonchalant mot vaggen (klamde fast bindan m benet) och latsades prata i telefon till dess att alla passagerare gatt forbi. Nar kusten var klar bojde jag mig ner och lyckades lirka ut bindan ur byxbenet. Just som jag drar loss bindan och star dar med den i handen i hogsta hugg sa kommer besattningen gaendes och gissa om dom tittade konstigt pa mig!!

• Limbolight

En bekant och hennes son var i affären och handlade och vid tidigare tillfälle hade mamman förklarat för sonen, som ofta kommenterade utséende och liknande högt och ljudligt, att sånt kunnde de diskutera när de kom hem i stället.
    Plötsligt spärrar pojken upp ögonen, drar mamman i ärmen och säger högt och tydligt:
    - Mamma! Den där tantens näsa MÅSTE vi diskutera när vi kommer hem!!

Mamman lämnade affären ganska kvickt...

• fru Trul

Ha,ha,ha, helt underbart!

Här kommer en klassiker till som hände min väninna. Hon hade fått nytt jobb å var tvungen å hyra en lägenhet i andra hand. Hon fick tag i en lägenhet ovanför ett bageri. Lägenheten var ju inte i bästa skick men nöden har ju ingen lag som man säger. När värden lämnade över nycklarna så säger han; Jo förresten golvet i badrummet är ganska ruttet så du får inte tappa upp ett bad i badkaret för då ger sig golvet. Hon lovade dyrt å heligt, men efter en veckas hårt arbete så tänkte hon att det säkert inte var så farligt. Hon tappar upp ett bad å mycket riktigt så fort hon lagt sig tillrätta så gav sig golvet... Hon hamnade som tur var i bageriets lagerlokal så hon landade på en hel hög med kartonger som dämpade fallet en aning...(Hon lyckades undkomma med några rejäla blåmärken) Å naturligtvis in kommer bagare å en hel hög med kunder för å se vad som hänt... Behöver jag ens säga att hon var rödbetsröd i ansiktet?

• fru Trul

Nån mer som har nån pinsamhet vi kan garva åt?

• zukigirl

hahaha... kul tråd. Jag kan bidra med en historia om en av mina söner. Han och pappa var på vårdcentralen. Vid receptionen var det kö men när dom kommer fram och det är deras tur så lyfter hans pappa upp honom på disken. Han sitter där och tittar lite. Plötsligt pekar han på en man som står bakom dom i kön och säger högt o tydligt: Pappa, varför har den gubben så lite hår?
    Hans pappa blir lite generad och försöker hyssja lite åt honom och viskar att man inte får säga så. Då tittar grabben återigen på mannen och säger (lika högt o tydligt): Men varför är han så röd i ansiktet då???
    Behöver jag tala om att hans pappa fick bråttom därifrån med pojken innan det skulle komma mer ur munnen på honom?

Svar på tråden Ännu mera rödbetor