Förlovnings dagen närmar sig!!
Jag och min sambo har bestämt oss för en förlovning (!), måste nog vara en av dom lyckligaste i världen! Ingen vet om våra planer vilket gör det hela mer spännande.
Vi har beställt ringar så dom är på ingående, ska boka hotell och bord på resturang. Det är i alla fall vad vi tror att vi ska göra på våran dag. Jag vill att våran dag ska bli så perfekt som den bara kan bli.
Hade tänkt att ringväxlingen skulle ske på hotellet innan middagen med champange och choklad, men har nu börjat fundera om det är tråkigt?
Sen har jag lite fundering kring hur vi ska göra med annonsering i tidningen, vi ska förlova oss den 21 december och vill inte sätta ut annons samma dag eftersom att det sker på kvällen. Sen kommer vi träffa släkt och vänner dagarna innan julafton och vill att dom ska få se det med egna ögon. Kommer det ut tidningar på julafton? Kan man sätta in en annons då eller ännu senare än så i mitten av julveckan?
Vill att det ska vara rommantiskt som det bara kan bli, vill väll alla som förlovar sig?
Nu kanske de blev rörigt allt detta, men vore jätte glad för tips och ideér kring förlovningen, det kanske är någon mer som ska förlova sig denna månad, då kan vi byta lite idéer:)