-
Känner ni verkligen att det är bra för relationen? Är det ett sätt att vårda relationen fram till bröllopet?LivingNight skrev 2007-11-21 00:38:43 följande:Vi har bestämt att vi ska låta bli "sånt" fram till bröllopsnatten. Nu är det bara det att det är 1,5 år dit!! :DÄr det någon som är/har varit i samma sits? gick det eller borde jag ge upp? är på god väg att göra det...
-
LivingNight - och jag ställer samma frågor som jag gjorde i mitt första inlägg (nummer 6 i tråden).
Plus att jag vill tillägga att sexet som maken och jag hade på bröllopsnatten var bland det bästa vi upplevt tillsammans! En underbar avslutning på en underbar dag! Detta utan att ha testat celibat innan. -
LivingNight [citat]Det sliter absolut inte på relationen det minsta, om det är det du menar. Vi tror snarare att det stärker den.[/citat]
men dåså! Då har ni ju bestämt er! Och så länge ni båda är överens och har en bra kommunikation så är det väl helt lugnt.
Jag tror varken att du eller nån annan vill klanka åt något håll. Däremot tror jag att du, när du lägger ut en fråga av det här slaget, måste vara beredd på att det är ovanligt och att många ställer sig frågande till nyttan av celibatet. Varken mer eller mindre så.