• lillamini

sexiga underkläder..

var hittar jag sexiga underkläder till bröllopsnatten?
    har väldigt liten byst så det är jättesvårt att hitta en vanlig bh som passar.
    då min klänning e axelbandslös så har jag köppt en "silikon" bh som är självhäftande och sitter jättebra men det är ju inte så hett precis..så jag hade tänkt att sätta på mig nåt fint senare när det bara är vi men hittar inget.
    nån som vet nått bra

• Svar på tråden sexiga underkläder..
  • yoyo78

Hmm, jag blev framför allt intresserad av att höra var du har köpt silikonbh:n, jag letar efter en sådan. Vad kostade den?

Jag bor i Göteborg så här finns det stort utbud av underklädesbutiker, beror ju lite på budget också förstås. Det kan ju finnas superfina på Twilfit också om man vill ha något med lägre pris.

• Melis

kolla på twilfit eller nelly.se....

på twilfit kan du hjälp med att hitta just det som passar dig

• lillamini

tack.. bh:köpte jag på cubus för 175:- billig och jättebra..var tvugen att testa den i förväg så jag hade den på mig när jag var ute en kväll den klara kvällen galant.
    jag bor i en mindre stad utan såna afärer men jag väl ta mig till norrköping igen.. tack för tisen om twilfit ska kolla där

• lillamini

tack för tipsen ska kolla runt

• janedoe

Vad jag tycker är oerhört sexigt och själv kommer ha är overknee-strumpor och små stringtrosor. Billigt och bra! ;D
    Har korsett insydd i klänningen och planerar inte vara påklädd alltför länge efter festens slut..

• lillamini

hehe nä man vill lu inte vara på klädd förlänge..
    men jag skulle vilja ha en snygg body el korsett eller nått under till komer jag ha ungefär som du..
    sen e det bara o hoppas att man orkar med natten efter en sån dag :)

• Ickaflicka

stirra dig inte blind på korsett och behå, det kan vara lika sexigt med en seethrough negligé eller liknande, det gillar i alla fall min m2b!

• Thailand 08

Lillamini
    Kolla mitt galleri...Kanske vore nåt??

• lillamini

vart hittade du de där?
    jätte söta

• Thailand 08

Jag har nog en länk på min sida..

Svar på tråden sexiga underkläder..