• 17 Norvember

Nu är vi gifta

den 17 november gifte vi oss och allt var perfekt.. barnen (dotter 4år son 1½) som va näbbar kötta sig exemplariskt och gick som två små änglar i kyrkan.. värdinnorna hade gjort ett kanon jobb med fest och dekoration.. det enda som blev va att maten va lite försenad..
    annars va verkligen dagen perfekt

• Svar på tråden Nu är vi gifta
  • Lajsan

Stort grattis och lycka till! Hade varit kul att läsa mer i detalj

• lillamini

grattis till er!!
    skulle oxå gärna läst mer. har inte så långt kvar jag heller

• 17 Norvember
    Lajsan skrev 2007-11-20 17:28:00 följande:
    Stort grattis och lycka till! Hade varit kul att läsa mer i detalj
    här kommer lite mer detaljer

kl 10.00 startade allt med att åka till frissan där jag även blev sminkad och påklädd
    14.00 kom fotografen och fotade oss
    15.00 vigsel
    efter vigseln åkte vi en sväng runt byn innan vi fick komma på festen
    väl på festen möttes vi av en lång laburint där alla hade en ballong som dom smällde ovanför huvudet på oss
    vi fick välkomst drinken av min svärfar som även hälsade oss välkommna
    det blev lite fel där då catring firman igentligen skulle ha kommit med snittar redan kl 15.00 innan alla gäster kom men tyvärr kom dom inte alls.. men det va ju dock inget som gästerna visse så dom saknade det ju inte.. det va oxå meningen att viskulle få sätta oss till bords kl 17.00 men då va maten sen så den kom inte förse kl 18.00.. värdinnorna hade gjort jätte fina häften med lekar sånger och skämt
    en lek gick ut på att jag skulle spika en fågelholk och min man baka en socker kaka.. jag förlorade fick inte ihop en enda sida vi hade även 3st servitriser som serverad vin till maten och dukade fram tårtan.. kl 22.00 sköt dom raketer för oss sedan va det budvals (som vi tom klarade av ) och sedan va det full fest till kl 03.00 men vi åkte dock till vårt hotell rum vid 01.00.. har ni fler funderingar så fråga
  • Äntligen är det min tur

Har du inga bilder... ? Nyfiken.....

• 17 Norvember

Äntligen är det min tur skrev 2007-11-20 23:27:56 följande:

Har du inga bilder... ? Nyfiken.....
    har inte fått dem än men kommer att lägga ut så fort jag fått dem
Svar på tråden Nu är vi gifta