• lillamaa

sysselsätta sambon under tiden... tips

det är så att min sambo slutar 12 den dagen jag ska fria till honom men vill inte ha honom hemma förren tidigast fyra-fem. alltså måste jag få bort honom några timmar.

tänkte ha en lapp på dörren där det står att han inte får komma in och att han ska tills in bror. där får han duscha och byta om.
    funderar på att boka in en massage till honom. dessutom kommer han få gå på bolaget, äta lunch, hyra film och köpa godis. men detta lär inte ta 5 timar.
    så nu behöver jag mer tips på vad jag kan hitta på åt honom under tiden jag förbereder här hemma.
    billigt, allra helst gratis ;)

• Svar på tråden sysselsätta sambon under tiden... tips
  • tobiasochlinda

du kan inte ordna så att han får jobba över lite då? eller be brodern hitta på något som han behöver hjälp med, titta på en lägenhet eller hus han ska köpa på lotsas eller vad som helst! eller kanske hjälpa brodern möblera om hemma eller gå ut på stan och köpa nya kläder eller nåt???

• lillamaa

tobiasochlinda: jobba över kommer han aldrig göra.. men ska nog höra med brodern om han kan hjälpa mig lite...

• Nikajo

Kan inte din bror ta med honom på badhuset den dagen, för bastu och killsnack. Detta brukar ju ta nån timme minst. Boka massage till honom efteråt, så har ju ganska många timmar gått.

• Kallt kaffe

Skicka iväg honom på dagsbio med någon. Hyr bowlingbana i en timme eller två.

Svar på tråden sysselsätta sambon under tiden... tips